Pagina's

maandag 24 juni 2013

Mega beauty haul.

 Ja, ik ben een tijdje weg geweest. Maar ik ben helemaal klaar om weet te schrijven! Ik ben jarig geweest, dus ik heb veel gekocht en gekregen. Ik denk dat dit lang niet alles is, maar alles wat ik me zo meteen kon herinneren. Dus veel plezier! Van sommige dingen doe ik nog kleine reviews. Dus er zit nog veel aan te komen.

 Dit is natuurlijk geen beauty. Maar ik kreeg dit van mijn moeder toen ze naar Spanje ging. Een leuk opschrijfboekje en een leuk potlood.
 Je zult zien dat ik veel naar Yves Yocher ben geweest, mijn nieuwe favoriete winkel op basis van beauty. Van links naar rechts zeg ik alles. Eerst een shampoo waar ik zeer tevreden over ben. Hij kost 9.90 euro. Daarnaast een zelf-bruiner die ze me aanraden voor 14 euro en dan nog een conditioner die bij de shampoo hoort voor ook 9.90 euro.
 Ik schrijf nog een apart artikel over Yves Rocher, want al deze producten zijn opnieuw van hun winkel. Je ziet een reiniging-melk, een tester van een dagcrème en een bodylotion. De prijzen weet ik niet meer, en de bodylotion heb ik gekregen.
 Een leuk maskertje dat ik nog eens ga testen en mijn oogmake-up reiniger. Werkt heel erg goed!
Ik ben verslaafd aan deze lipsticks! Ze ruiken heerlijk, en komen heel mooi op je lippen. Ook van Yves Rocher. Ook kreeg ik deze coole mascara van Essence.

Ik weet dat het een klein artikel is, ik ben bezig aan betere! Hoe gaat het met jullie? En zijn er dingen waar jullie een review van willen zien?
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten