Pagina's

donderdag 27 juni 2013

MEGA sieraden haul!




Jullie zagen eerder al een mega haul beauty , in deze haul laat ik je zien welke sieraden ik de afgelopen maand of 2 maand kocht. Het valt me op dat bijna alles uit h&m komt , oeps!





Een gouden schakel ketting kon niet onbreken in mijn sieradenrekje dus ben ik er eentje gaan halen in h&m.


Studs oorbellen die ik tegenkwam op schoolreis in Pimkie , ze waren afgepreist dus moest ik ze meenemen.



Deze supercute oorbellen met kleine ankertjes kon ik niet weerstaan , h&m.



Kleine earcuff uit h&m.


Oorbellen met dierhoofden , waarvan ik er al een paar kwijt ben . Jammer! H&m.


Gouden ' schakel ' ketting uit h&m.



Veren ring die ik super mooi vind uit c&a.


En als laatste nog een ring met een gewone witte steen ook uit c&a.

xoxo beautyteller

1 opmerking: