Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

Review : Maybelline Rocket volum express mascara




Nooit had ik gedacht deze te kopen , omdat ie' zo duur is. Maar toch heb ik het gewaagd en ik ben er heel blij mee. Ik heb er zeker geen spijt van en ik vind het een fijne mascara ,waarom vind ik dat? Ga je zien in deze revieuw.

                           



De verpakking op zicht ziet er al schattig en lief uit , het roze met het blauw en het omdat hij zo bol is. Daardoor ben ik dus ook van plan om het mijn baby te noemen.




Het borsteltjes ziet er anders uit dan normale borsteltje dan dat je ziet bij gewone mascaras en dat is wat ik zoek bij een mascara omdat je dan weet dat je een specialer effect gaat hebben. Het heeft rubberen puntjes en geen haartjes.




Dit is dan effectief het resultaat dat je hebt als je de mascara hebt gebruikt met 1 laagje. Van ver af heb je echt een fals lash effect maar van dicht bij vind ik het niet zo mooi. Omdat mijn wimpers op spinnenpoten lijken en dat vind ik niet zo fijn. Maar niet iedereen let zo hard op je wimpers dat ze dat merken. Al bij al ben ik tevreden omdat deze mascara onwijs veel lengte heeft en een beetje volume.

xoxo  beautyteller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten