Pagina's

zondag 6 januari 2013

Fashion : Inspiration

Dit artikelje gaat over welke outfits ik leuk vind en wat ik jullie aan raad om zeker eens te passen in de winkels . Ik wil dit artikeltje om de 2 wekens eens doen .



Losse pull's.

Ik ben er gek op . Ze zijn lekker warm , zacht en nog schattig ook ! Je hebt ze in alle kleuren en zijn bijna overal te vinden . Zelf heb ik er maar eentje uit New Look . Ik ben er nog naar op zoek .




Outfits


deze outfit vind ik heel leuk , de vintage zonnen bril vind ik heel mooi en schattig . Het hemd is dan weer mannelijker maar toch sexy . En de schoenen vind ik geweldig . Zwarte casual sloefjes met super vette studs!


Een jeansvestje met losse top en ketting vind ik heel mooi . Jeans vestjes kan je op veel dragen behalve op andere jeans broeken dat vind ik niet mooi . Ik heb me gisteren zelf een jeansvestje gekocht en ik ben er heel blij mee . Een gewone losse top met een vrolijk kleurtje eronderaan is altijd leuk en een mooie lange ketting maakt het helemaal af .



Zulke laarsjes vind ik echt helemaal geweldig ! Mooie bruine laarsjes met hoge veters die je niet altijd strak hoeft aan te knopen maar ook gewoon lekker los kunt dragen . De Laarsjes zijn ook mooi in andere kleuren zoals beige en zwart met misschien studs op . Zo'n laarsjes zijn mooi op skinny jeans minder strakkere broeken en ook mooi op rokjes en jurkjes !



leggings op losse shirts met daaron basket's vind ik leuk maar ik zou het nooit zelf dragen . misschien omdat leggings nogal gedurft zijn om al broek te gebruiken . Maar met meisjes emt een mooi figuur is het zeker mooi .


1 opmerking: