Pagina's

donderdag 31 januari 2013

Tag: Why do you where make-up?

Ik wil tags gaan uit proberen . Ik heb het namelijk nog niet gedaan. Ik bekeek een tag op een blog en ik besloot het ook te doen. Ik ga de tag 'Why do you where make-up doen . Dat leek me wel leuk . Ik ga in de toekomst ook meer tags doen dat lijkt me wel leuk .Waarom dragen wij meisjes eigenlijk make-up? Daar heeft iedereen natuurlijk een ander antwoord op. Deze tag gaat hierover. Wat we erbij voelen, waarom we het doen en wat er zo fijn aan is.

1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?


Heel vroeg , veel te vroeg zelfs en daar ben ik niet blij om. Ik schaam me er zelfs een beetje over en wil dat niet te veel mensen er over weten . Ik heb er zelf moeite mee dat de andere eigenaar van de blog het ook leest . Het is in het vijfde leerjaar begonnen . Ik heb al mijn hele leven last van die donkere kringen onder mijn ogen en ik ben er zo onzeker over . Mensen lachte me er in de lagere school zelfs mee uit . Dat deed me niet zo veel maar ik heb het altijd bij me gedragen , die woorden : ' wallenmens !!' Ik moet er van huilen als ik er aan denk . Ik haat het echt dat ik ze heb en probeer ze zo goed mogelijk te verstoppen wat natuurlijk niet gaat . Toen ik in het 5de leerjaar zat zag ik een reclame van een roller van 'Garnier' voor donkere kringen onder de ogen . Ik mocht die kopen van mijn ouders wat niet slim en verantwoordelijk van hun was om hun dochter van 10-11 jaar make-up te laten kopen maar goed zo is het begonnen.


2. Hoe voel je je zonder make-up?


Ik draag zeker niet altijd make-up , maar als ik er geen aan heb voel ik me lelijk echt lelijk . En als ik me té lelijk voel dan doe ik make-up aan . Dan voel ik me beter maar fake . En het is ook niet leuk om je fake te voelen . Zonder make-up voel ik me dan langs de andere kant ook weer frisser dan zo een laag make-up op je gezicht te voelen . Maar make-up aan hebben en je mooi voelen is natuurlijk fijn .


3. Wat vind je leuk aan make-up?


Ten eerste vind ik het geweldig hoe je door een beetje make-up op je gezicht te wrijven er veel beter uitziet . Je voelt je gewoon beter in je vel . Ik vind het ook leuk hoe je make-up kan combineren met elkaar om er toch elke dag wat anders uit te zien maar op een heel naturel manier . Ik draag niet echt veel make-up meestal gewoon make-up om mijn gezichts kwaaltjes te verstoppen niet echt om er opvallender uit te zien .


4. Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?


Als eerste foundation , ik doe echt niet veel op en helemaal niet over al in mijn gezicht . Ik die het aan de T-zone van mijn gezicht . Het middenste deel van mijn voorhoofd , neus en onder mijn ogen tot de helft van mijn wang . Omdat daar de meeste rode plekjes en puistjes heb . Mascara , zonder mascara voel ik me leeg echt leeg . Ik heb donker bruine ogen en zonder mascara zijn ze anders . Met mascara lijken mijn ogen groter en mooier , zonder mascara zijn mijn ogen saai en gewoon en ik heb liever dat mij ogen opvallen . Ik heb ook graag een kleurtje op mijn lippen , niet opvallend maar gewoon een iets rozer of roder tintje op mijn lippen is altijd mooi . Dan voel ik me ook beter . Zonder is het maar saai hé.


Zo dit waren de vragen . Die zijn heel persoonlijk en waarschijnlijk voor jou helemaal anders . IK hoop dat je er iets aan hebt en het leuk vond.


xoxo beautyteller






Geen opmerkingen:

Een reactie posten