Pagina's

vrijdag 18 januari 2013

Verlanglijstje : New Look.



Hi . Hebben jullie dat ook eens dat je zo graag iets wilt maar het gewoon niet kan omdat je niet genoeg geld hebt of je kan er niet aan geraken bv. de winkel is te ver , je mag niet online bestellen. Ik heb dat echt vaak . Ik wil zo graag kleding online bestellen maar dat mag ik niet en kan ik niet en de winkel zelf is ook ver van mijn huis . Dus kijk ik naar de site's en droom weg van de mooie kleding . Hier heb ik een paar kledingstukken die ik graag zou willen hebben uit New Look. Deze heb ik op ge site gezien .


Allereerst vind ik deze pull heel leuk . De wit - grijs - zwart kleurig losse pull is echt heel mooi en ik zou hem dol graag willen hebben en mee knuffelen haha.


Deze paar-beige broek en witte blouse zijn echt een droom . Ze stonden allebij naas telkaar op de site en toevallig vond ik ze nog matchen ook . Deze look zou ik heel graag dragen omdat ik het mooi vind.
De prijs van de broek in euro: Now 24,99 € Was 41,99 €
De prijs van de blouse in euro 


Deze schoentjes zijn mijn droom . Ze zijn zo perfect ! De vorm van de schoenen zijn TOM's achtig en dat vind ik mooi . De studs maken het helemaal af . Ik ben de laatste tijd echt gek op studs . Die ziekte heb ik over gekregen van mijn beste vriendin die hier eerder al schoenen van had.


En dan hier nog een paar schoentjes mét ook hiet studs die het helemaal mooi maken . Ik vind het model van de schoenen al vast en zeker heel mooi . Het hakje en de studs zijn er dan ook perfect bij .


Neem zeker eens een kijkje op de site : http://www.newlook.com/eu/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten