Pagina's

donderdag 10 januari 2013

The Body Shop producten

                                                         

Ik kreeg voor mijn oud en nieuw een aantal producten van The Body Shop waaronder de Mango Whip Body Lotion en de Mango Shower gel . Daar was ik super blij mee . Ik smeer de body lotion al een paar dagen elke dag op men armen en ik merk wel een verschil. Men armen zien er minder droog uit en ze voelen echt super zacht aan. En de geur is echt goddelijk . Het ruikt echt super lekker naar mango . Super fris ! De geur blijf je ook lekker lang ruiken . De lotion smeert best goed , hij voelt in het begin wat nat aan maar dat droogt zeer snel op . De shower gel heb ik ook gebruikt . Hij schuimt lekker goed en ruikt hemels . Je voelt je nadien ook heel fris wat de bedoeling is als je je wast natuurlijk maar toch geeft het je een specialer schoon gevoel dan met een gewone shower gel . Je blijft hier ook de geur nog redelijk lang ruiken als je aan je arm of dergelijke ruikt .




Ik heb ook al een tijdje The Body Shop product in 'Noix De Coco' ( kokosnoot). Een body butter .
Wat op zich wel lekker ruikt maar de geur reuk je heel hard waardoor het misschien raar gaat reuken en je er misselijk van kan worden , nou ja misselijk is nu wel heel erg uit gedrukt maar het is geen aangename geur .Het smeert weel makkelijker en maakt je huid minder droog . De geur blijf je ook lang ruiken en naar mate hoe langer het op je lichaam zit hoe minder hard je de geur onaangenaam vindt. Ik vind het in het algemeen weel een zeer fijne body butter want hij doet goed zijn werk. De verpakking ziet er vies uit omdat ik die dus al een lange tijd heb .



Dan tot slot heb ik ook een lippenbalsem van The Body Shop. Het is van Granaat appel en hij heet : ' Born Lippy ' . De geur is echt super lekker , ik zou er uren aan kunnen reuken . En je blijft ze geur ook reuken als je de lippenbalsem op je lippen smeert. De verpakking vind ik ook erg leuk . Hij smeert makkelijk op je lippen en voelt zacht aan . De lippenbalsem geeft een licht roze kleur af dus je moet opletten dat je niet te veel smeert en zeker niet buiten de lijntjes gaan want dan lijk je wel op een clown. Hij werkt goed met droge lippen , je merkt het verschil dat je lippen er minder droog en kapot uitzien maar je moet hem toch een paar keer opbrengen voor dat je lippen er helemaal mooi en gezond gaan uit zien . Maar hij doet goed zen werk.


Ik vind de producten van The Body Shop erg fijn . Ze doen goed hun werk en ruiken bijna allemaal verukkelijk . Jammer dat ik niet zo veel producten heb van winkel maar daar gaat zeker en vast verandering in komen ! Ik hoop dat jullie dit interessant vonden.

Wat is jouw favoriete product van The Body Shop?

xoxo beautyteller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten