Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

shoplog winkelcentrum

Ik ben vandaag naar mijn dorpje geweest waar er een heel leuk winkelcentrum is met niet zo veel winkeltjes . Maar het is toch wel best fijn . Ik ben daar vandaag heen gegaan met mede-auterster van de blog :). Ik heb best wel veel spulletjes kunnen kopen met slechts  20 euro . Ik heb dingen gekocht in Hema , H&M en kruidvat . Ik heb geen kleding gekocht , maar wel assecoires en schoonscheids spulletjes en nagel spulletjes. Ik ga de afbeeldingen hieronder laten tonen er er zullen misschien nog revieuws van komen .


Allereerst kocht ik een sjaal in de H&M . Ik vind de kleuren erg mooi en het patroon vind ik ook leuk . Ik kocht hem in de Solden voor 5 euro .


In de H&M heb ik ook een leuk gouden armbandje gekocht voor maar 1 euro , dat kon ik natuurlijk niet laten liggen !



Daarnaast heb ik een gouden glitter topcoat met een kleine roze schijn van Catrice Cosmetics gekocht . Ik heb heb meteen uit geprobeerd en dit is het restultaat , ik vind het echt super mooi ! Het lakje kostte 2.69 euro . Ik heb de topcoat hier over een zwarte nagellak gedaan , je kan het natuurlijk over elke kleur dat je maar wilt doen .

In de Kruidvat kocht ik nog 2 haar producten van het Kruidvat mer zelf. Het zijn 2 HairRepair producten . Die beloven droog en beschadigd haar er weer gezond te laten uitzien . Hier komen misschien revieuws van.
Het masker kostte 2.99 euro en de spray 2.89 euro .


Ik heb ook een nail cuticle softener pencil van Essence gekocht. Als ik mijn nagels lak , is het niet altijd even netjes . Ik ga vaak buiten de lijntjes en deze pen belooft ze uit te wissen . Hier komt misschien een revieuw van . De pen kostte 2.59 euro

 

In de Hema kocht ik een lippenstift van 2.59 euro. In een donker korale kleur .  Pure shine nummer 30 .





xoxo beautyteller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten