Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Essence match cover! cream concealer

Ik probeerde de nieuwe Essence match 2 cover! cream concealer. Gewoon omdat ik wel een nieuwe concealer nodig had en deze leek me fijn , dus probeerde ik hem.

De concealer ziet er zo uit. Ik vind hem best wel mooi maar hij ziet er een tikje te goedkoop uit. Essence is dan ook wel een budget merk maar hun verpakkingen zien er ook zo uit en dat is niet de bedoeling toch? Het is wel handig . Een donkere en lichtere kleur die je ook kan mengen met elkaar.
Zoals ik al zei is het wel handig verpakt. Er is een donkere concealer en een lichtere. Persoonlijk zijn ze voor mij alletwee wel goed. Ik gebruik de donkere voor mijn puisten en andere oneffenheden en de lichtere gebruik ik voor onder de ogen . Zo vind ik het best.
Dus, ik testte hem en heb hem beoordeelt. De concealer dekt wel best goed. Je wrijft een beetje concealer op je vinger en brengt het aan om de oneffenheden . Je smeert het open en de roodheid word al veel minder. Maar de concealer is redelijk dik en hoopt zich erg op. Dat is wel een nadeel en zeker voor onder de ogen . Het is een zware substantie en dat ziet er niet altijd even naturel uit.

Al bij al is het een fijne concealer en hij is handig. Hij dekt goed . Het enige wat niet zo fijn is is dat hij dik is en zo gaat ophopen op je gezicht.

xoxo beautyteller




Geen opmerkingen:

Een reactie posten