Pagina's

dinsdag 26 maart 2013

Inspiration : your bedroom.

Je kent dat dilemma vast wel , je bent je kamer beugezien hoe hij er nu uitziet en je wilt hem veranderen. Maar dan komt de vraag , hoe en wat precies? Dat heb ik vaak , ofja gehad want ik ben momenteel redelijk tevreden met mijn kamer en die inspiratie heb ik dan ook gehaald van foto's van op tumblr etc.
Dus leek het me wel leuk om zo een artikeltje te maken om jullie ook leuke en makkelijke ideetjes te geven voor jouw kamer leuker en gezelliger te maken.

1. Lichtjes zijn een must-have. Die maken je kamer gewoon af. Je kan kerstlichtjes gebruiken alhoewel ik denk dat je die nu niet meer kan kopen omdat de kerstperiode al lang is afgerond , ik kocht mijn lichtjes wel in de kerstperiode. Misschien kan je nog lichtjes vinden of gewoon andere lichtes die niet bedoelt zijn voor met kerst. Lichtjes zijn lichtjes en het is altijd wel gezellig om op je muur , boven je bed te hangen. Het geeft je een fijn gevoel. Hier zijn een paar voorbeeldjes van lichtjes.


Hier is het een combinatie van , op de (soort van) muur en zo gevolgd naar het plafond. Wat ook leuk is  om zoals hier een wit laken boven je bed te hangen , kan dienen als een 'hemelbed' en is ook heel mooi en prinsessen achtig. 




Dan een detail dat altijd wel leuk is en in sommige vallen ook heerlijk ruikt. Kaarsjes zijn leuk , en vooral gezellig. Behalve dan als je het probleem hebt als ik dat je altijd de neiging hebt om dingen in de fik te steken , dat is niet goed!


Dit is een geurkaars zoals je kan zien , de verpakking ziet er leuk en en het geeft een gezellige sfeer.


Het kan een eigenlijke saaie , kast of bureau helemaal lichter en mooier maken.



beautiful right?

Als je je muren er maar saai en kaal vind uitzien zijn er veel oplossingen . Je kan ze vol posters hangen van je idolen wat op zich leuk is maar het kan ook heel rommelig en ongezellig ogen. Jouw keuze. Maar wat ik vooral mooi vind is wat je op de vorige foto's ook al hebt kunnen zien is foto's die je zelf hebt genomen , foto's van jouw en je vrienden of familie. Foto's met een waarde op je muur hangen. Dat kan mooie resultaten opleveren en je hebt de herinneringen altijd bij je.


Dat zie je hier opnieuw.

postsbyaleafbud:

My Tumblr Wall.. In Progress :)

Het kunnen natuurlijk ook prentjes of foto's uit een tijdschrift zijn die je hebt uitgeknipt en je kan er ook een collage van maken dat is ook altijd leuk.

kushwonderland:

My walls look so bare

Hier heb je ook een paar prentjes en ook vanboven lichtjes , erg gezellig.


Wat ook leuk is , is op woorden of zinnen uit te knippen uit papier . Die dan ook een emotionele waarde hebben of gewoon een leuke zin die je hebt gehoord in een liedje. Dat heb ik ook gedaan met 'And you let her go' . Dat ligt persoonlijk en het is natuurlijk ook de zin van een prachtig liedje van The passenger.


Dit is ook echt geweldig voor dit op je muur te hebben. Ik wil dit zo graag maar ja dat is niet voor iedereen mogelijk natuurlijk.


Dit is ook echt leuk , als je kamer vol boeken staat. Ik zou het zelf niet doen ik zou er gek van worden omdat het niet echt netjes oogt maar het is wel gezellig. En ik heb natuurlijk ook niet zoveel boeken.

Je bed doet ook veel , je hebt is het hart van je kamer toch? Daat zit of lig je het meest. Dus het is belangrijk dat je je daar goed in veolt . Dat het gezellig is met een leuke sfeer. Als de muren rond je kamer versiert zijn met de dingen die je hierboven al hebt gezien. Maar vooral de lakens van je bed moeten goed zijn. Persoonlijk vind ik lakens met bloemen patroon ontzettend tof! Het is gewoon heel meisjes achtig en vintage en daar hou ik wel van. Het fleurt ook je hele kamer op.

zoals hier 










 Maar langs de andere kant vind ik een gewoon wit of beige deken ook prima . Het kan niks mis doen in je interieur en is netjes.
vacants:

havasubed by jessirivera on Flickr.























Verdere details zijn bloemen in een vaas ook altijd leuk.

florilah:

♡ Similar Posts Here ♡

En een leuke bureau kan er ook nog bij !




En dit alles bij elkaar kan ook gewoon , kijk hoe mooi!




Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen doen en dat jullie er inspiratie hebben uit gehaald.

xoxo beautyteller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten