Pagina's

zondag 31 maart 2013

Info- vrolijk pasen!



Goeiedaaag , ik wil proberen zo enthousiast mogelijk te zijn. Niet alleen vandaag maar gewoon , de hele vakantie. Ja vakantie , zalig! Ik ben van plan deze vakantie veel plezier te maken en veel leuke dingetjes te kopen maar ik wil ook mentaal gezonder worden en hopelijk vind ik deze vakantie ook weer een stukje van mijzelf terug. Ik wil ook vooral dit drukke en verwarrende trimester achterwegen laten. Het was een geweldig trimester maar ja aan alles komt een einde. En ik wil de einde's kunnen verwerken , dingen vergeten en opnieuw beginnen. Ik hoop dat jullie vakantie geweldig wordt en een zalig pasen voor jullie allemaal!


 Ik heb geen idee of het konijnen zijn of iets anders maar stel je gewoon voor dat dit overschattige paashaasjes zijn!

Het spijt ons dat we de laatste dagen minder hebben gepost en dan vooral BeautyTeller. Ze was de laatste dagen niet echt in de stemming door persoonlijke zaken en had ook niet altijd de inspiratie om nieuwe dingen te schrijven maar nu zit haar hoofd vol inspiratie en leuke dingen die ze met jullie wilt delen. Ook hadden we proefwerken en die resultaten zijn bij ons alletwee zeer goed dus onze vakantie begint al zeer goed.



Onze plannen zijn vooral om veel af te spreken . En heel veel te shoppen! Er komen binnenkort , shoplog's , revieuws , Do It Yourself's en ook een leuk artikel over pasen. Hopelijk vinden jullie dat leuk. Misschien krijgen jullie vandaag wel veel cadeautjes en lekkere chocolade eitjes yay!

xoxo Beautyteller & Storyteller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten