Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

Mijn kwasten ervaring.

Ik wil jullie graag meedelen welke penselen ik heb . Welke ervaring ik dus heb met make-up penselen. Ga nu niet meteen denken dat ik heel veel penselen heb en heel veel ervaring heb. Want , ik heb maar 3 penselen die ik trouwens net kocht. Maar ik wil jullie zeggen wat ik vind van de penselen die ik heb.

Eerst heb ik 2 penselen van Essence. Deze penselen waren dan ook vrij budget. De linkse is een blush kwast. En de rechtse een eyeliner kwast voor een gelliner aan te brengen. 
Allereerst vind ik het penseel mooi , het is leuk dat het van paars naar zwart gaat . De borstel is lekker zacht , het geeft een fijn gevoel als je er mee over je gezicht gaat . Daardoor maakt hij ook je poeders niet kapot als je eroverheen wrijft. Hij neemt goed de substantie op en hij smeert je makkelijk terug over je gezicht.
Zoals je ziet is de blush op het einde niet rond geeind. Hij is eerder ovaal-puntig. Ik kan het niet goed beschrijven maar je ziet het wel een beetje op de foto wat ik bedoel . Daardoor is hij beter voor een contour of hifhliter aan te brengen omdat je meer een lijn kan maken . Maar ik gebruik hem nu toch als blush omdat ik voorlopih geen andere blush kwast heb.
Dan heb ik hier de eyeliner pen die speciaal is uitgebracht om de gelliner mee aan te brengen. Dat gaat heel gemakkelijk hiermee. De haartjes zijn goed stevig maar toch ook nie te hard dat het ook niet prikt . Je brengt hiermee heel makkelijk je eyeliner aan .
Ik koch ook een oogschaduw penseel . Uit hema. Ik heb ook nog een ander oogschaduw penseel maar die kreeg ik gratis bij een stijltang bij dus die kwaliteit is ook niet zo fijn . Dit penseel is wel fijn , hij is wel erg stevig . Maar hij brengt toch je oogschaduw mooi en fijn aan.


xoxo beautyteller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten