Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Roomdecoration #3

Derde keer al, hier na zal ik even moeten stoppen want er blijft niet veel over in mijn kamer. Dus, ja, alweer een korte inleiding, veel plezier.

 Ik hou van lekkere geuren in mijn kamer. Maar ik hou er niet van om overdag kaarsen te branden, dus ik ging naar de supermarkt en kocht de eerste die ik zag. Dat bleek een goede te zijn. Het spijt me, maar ik heb geen idee wat de geur is. Maar hij is van 'Brise'.
 Ik ben iemand die veel aan zijn hoofd heeft en zo een heleboel vergeet. Post-it's zijn de oplossing. Maar ik kocht jammer genoeg de gene die niet kleven. Dus maakte ik dit systeem met touw en deze mooie klipjes. Mooi en handig. Perfect dus.
Er zijn een paar producten die ik wekelijks gebruik. Die zie je hieronder. Om er makkelijk aan te kunnen heb ik ze in een bakje gedaan en die onder mijn kast geschoven. Perfecte manier. Als ik beneden naar de badkamer ga, stop ik alles wat ik nodig heb in het ene mandje en doe ik de rest even in het andere. Super handig.





Ik vond deze kader in mijn kast. En ik vond hem hier wel leuk staan. Ik printte dit af. En zette het op mijn bureau. Er staat : "The harder you word, the luckier you get."








Heb jij nog leuke en handige manieren om je kamer te decoreren?

xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten