Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Tag : van 10 tot 1


Ik heb niet veel inspiratie meer om veel over beauty enzo te schrijven , geen dingen meer om te revieuwen want het is namelijk hoog tijd dat ik nog eens vet ga shoppen en dat ben ik binnenkort ook van plan. Ik hoop dat ik veel beauty ga kunnen kopen en zo mijzelf en jullie blij kan maken . Voor vandaag heb ik een tag voor jullie . Ik vind tags heel leuk en wil ze ook vaker doen maar vind niet echt leuke tag's . Nou vandaag zag ik er eentje op een bekende blogger , en besloot die dan ook maar te gaan doen . Het is een persoonlijke tag , 10 vragen om mij een beetje beter te leren kennen. ps: ik heb proefwerken en de andere beheerster ook dus het kan zijn dat we de komende weken minder gaan posten , onze excuses.





10 dingen over mijzelf

 1. Ik hou van eten en dat zou je niet zeggen want ik ben zeer mager , dat vind ik niet echt fijn. Ik zou veel liever er wat dikker uitzien. Maar het is al mijn hele leven zo geweest , ik heb mijn hele kindertijd gesukkelt met mijn gewicht en zat heel dicht bij Anorexia.

2. Ik heb niet echt hobby's , sporten ofzo. En ik doe ook niets in clubs. Maar als ik alleen ben zing ik wel heel de tijd , dat is erg leuk om te doen en mensen vertellen me regelmatig dat ik het goed kan dus hou ik er niet mee op.

3. Mijn ouders zijn gescheiden , al zo lang ik mij kan herinneren . Ik was namelijk 2 jaar toen ze uit elkaar gingen. Nou ja , uit elkaar.. Mijn mama is weggelopen van mijn vader toen ik en mijn zus aan het slapen waren.

4. Ik ben heel lui , maar dan echt heel lui. Je kan je niet voorstellen hoe lui ik wel ben  . Ik heb veel dingen in mijn hoofd om te gaan doen , maar dat komt er nooit van omdat ik er geen zin in heb of omdat ik gewoon niet uit mijn bed of zetel wil komen . Best wel irritant.

5. Vroeger had ik wel een hobby , en was er nog best goed in al zeg ik het zelf. Ik deed namelijk gymnastiek , 'turnen' . Ik zat meteen in de hoogste groep als ik er mee begon en deed ook mee aan wedstrijden . Een paar jaar geleden ben ik er dan mee gestopt omdat het te saai werd.

6. Het is eigenlijk niet heel speciaal maar best grappig , ik zit nooit normaal op een stoel. Altijd met men knieen onder men kont of mijn knieen in de lucht . Ik krijg hier veel commentaar op van leerkrachten maar ik blijf het doen en niemand kan dat stoppen !

7.  Ik ben dat soort meisje dat zich helemaal niet goed voelt en thuis altijd uitbarst in tranen gewoon omdat ik het niet meer zie zitten of dat mijn hart is gebroken door een over andere homo ( sorry dat ik scheld) . Maar daar zul je nooit maar dan ook nooit iets van merken. Ik hou het liefst alles voor mezelf , niemand zou het ooit weten als ik me niet goed voel. Behalve dan mijn beste vriendinnen als die aandringen om te weten wat er scheelt als ik het toch een beetje laat merken . Maar als je me kent ben ik waarschijnlijk de vrolijkste meid die je kent terwijl ik al het meeste heb meegemaakt in mijn leven en me het slechtste voel. Ik wil gewoon geen medelijden zoeken.

8. Kleren , make-up en uiterlijk is heel belangrijk voor me. Ja oke , de looks maken niet alles aan een persoon maar ik vind dat gewoon heel belangrijk . Hoe je eruit ziet verklapt ook al een beetje van je persoonlijkheid . Natuurlijk is dat niet bij iedereen en moet je geen vooroordelen nemen door het uiterlijk , naja.

9. Ik ben ook een enorme sloddervos en dat tesamen met lui zijn is een hele bende. Alles in mijn omgeving is een rommeltje . Mijn kamer is meestal erg rommelig en smerig en ben dan te lui om dat op te ruimen maar doe het toch omdat mijn ouders dan gaan dreigen dat ik mijn laptop kwijt ga zijn en dat is natuurlijk een hell . Ook mijn schootlas is een boeltje.

10. Dan als laatste , kan ik soms echt gemeen zijn . Ik ben soms de grootste bitch die je je kan voorstellen maar dat ik ook helemaal mijn bedoeling niet . Ik ben iemand die heel veel voor mij betekende en waar ik heel veel van hield kwijt geraakt en dat maakt mij kapot , maar goed. Als ik praat met mensen en ze zeggen me iets , komt er altijd wel iets gemeens in me op die mij grappig lijkt maar helemaal niet zo is . De gemeenste opmerkingen heb ik en kan ik niet verzwijgen en dat is echt heel rot.

9 dingen die ik leuk vind

1. shoppen ,  het goede gevoel als je iets nieuws hebt gekocht of gekregen is geweldig.
2. eten , als iets lekker is kan ik er niet genoeg van krijgen.
3. ik vind het leuk om te schrijven , als ik mooi schrijf en er zin in heb is dat leuk.
4. zingen , natuurlijk !
5. dingen die goed ruiken , ik kan uren ruiken naar hetzelfde als het maar lekker is .
6. kijken naar make-up stash filmpjes of gewoon naar beauty filmpjes kan ik de hele dag doen zonder stoppen.
7. in de auto zitten maakt me rustig , als ik niet wagenziek word want dat heb ik vaak.
8. ik  vind dat gevoel leuk , als je naar buiten kijkt of buiten bent  en de zon schijnt , dan krijg je zin om hele leuke dingen te doen en komen er ook herinneringen naar boven van leuke dingen die je hebt gedaan in zomers .
9. het gevoel dat iemand je knuffelt die je heel graag ziet . Dit gevoel heb ik een maand geleden een paar keer kunnen meemaken , maar jammer  genoeg is dat nu voorbij *sad face* .

8 dingen die ik niet leuk vind

1. als je echt zin hebt om te eten maar er niets in huis is.
2. gaan shoppen maar niet genoeg geld hebben voor alles wat je wilt.
3. ruzies met dierbare personen , haat ik .
4. ik ben zelf een pessimist en op alles wat ik zie kan ik wel iets negatief vinden.
5. met je sokken in nat stappen en dan in kruimels , jakkieee.
6. ziek zijn , misselijk voelen , hoofdpijn,.. Allemaal pijnen waar je niets kan aan doen .
7. en ook vooral , hart pijn . Figuurlijk dan . Dat slechte gevoel vanbinnen als je aan iets jammer denkt dat is gebeurt en dat gevoel gaat maar niet weg. Een keertje wenen helpt wel maar soms niet.
8. liegen , als mensen liegen . Daar word ik gek van.


7 plekken waar ik graag kom
1. winkels
2. mijn kamer 
3. bij vrienden thuis
4. buiten , in de natuur.
5. plekken waar veel vrienden van je zijn .
6. rustige plekken waar je kan tot rust komen .
7. andere landen en steden , zalig.

6 (,7) manieren om mijn hart te winnen

1. lekker ruiken , cliché ja , maar het doet toch iets .
2. knuffeltjes , daar smelt ik altijd voor.
3. lieve woordjes , maar je moet ze echt menen en daar in kan ik me vergissen.
4. moeite doen voor me
5. koosnaampjes
6. zeggen dat je van me houd en het echt menen.
(7. als je me begrijpt en emotioneel helpt) 

5 , ( 9) plaatsen waar ik nog heen wil

1. New York , Miami , California , L.A , Las Vegas , Washington ,.... ik wil touren in Amerika.
2. Londen
3. Parijs 
4. Rio de janeiro
5. Rome
(6.Griekenland
7. Amsterdam
8. Azie 
9. Afrika)

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

1. liefde
2. mijn vrienden
3. gsm , computer ( sorry)
4. een lach

3 van mijn lievelingsliedjes

(dit moment , verandert vaak.)

1. When i was your man - Bruno Mars
2. Just give me a reason - Pink
3. Alles liedjes van Adele.


Zo dit was de tag, ik hoop dat je het leuk vond en dat je hebt bijgeleerd over mij .

xoxo beautyteller










Geen opmerkingen:

Een reactie posten