Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Things you might not know, about me.

Ook al doen we alles anoniem, het kan misschien toch leuk zijn om de kleine dingen te vertellen. Gewoontes, dingen die we leuk vinden. Ik zou dit eigenlijk wel vaker willen doen. Ik ben eigenlijk niet iemand die alles met iedereen zal delen. Ik vind het soms ook gewoon leuk om dingen voor mezelf te houden, mijn eigen kleine geheimpje. Ik heb ook niet veel vrienden waar ik alles mee kan delen, ik mag blij zijn met het geluk van twee mensen. Maar ik heb eigenlijk ook niet zo'n behoefte aan meer. Wat ik nu zal zeggen zijn soms kleine dingen, soms misschien iets groter. Misschien dingen die de meeste zelf niet weten (ja, ook jij Beauty Teller!). Laten we dan maar beginnen.

1. Je zou het niet zeggen als je me op straat ziet lopen of me gewoon kent van school, maar ik ben iemand die heel erg houd van orde. Ik rijg dan ook een hartinfarct elke keer als nieuwe mensen mijn kamer binnenstormen en mijn kamer overhoop halen. Ik kan echt niet slapen of eten of leren of wat dan ook doen in een kamer die niet proper en gezellig is. Als je bij mij binnen komt, is alles netjes op zijn plaats, er hangt een lekker geurtje in de lucht en er staat zachte muziek op de achtergrond. Het is er nooit te warm of te koud maar toch altijd een beetje frisjes omdat ik daarvan hou. Mijn kamer is de perfecte plek. Mijn klas daarentegen is zeer slordig en er zijn nog plekken die niet zo netjes naar mijn zin zijn. En hoe vreemd het ook klinkt, ik heb soms die kleine drang  om dingen op zijn plaats te zetten. Vreemd, maar zo ben ik.

2. Jullie lazen al dat ik netjes ben. Wel hier is het volgende; ik ben helemaal verslaafd aan schema's en planningen maken. Ik ga er nog een artikel over schrijven misschien, want het is echt heel erg. Ik plan mijn outfits een week op voorhand. Ik maak schema's over hoe mijn dag zal gaan en wat ik moet doen. Ik plan alles en zet het dus in schema's. Tja, wat valt daar op te zeggen?

3. Ik heb heel veel moeite met kleren te kiezen of outfits te maken. s'Ochtends trek ik de klaar gelegde outfit maar dan pas ik alles in mijn kast en twijfel ik de hele tijd, ook al maak ik een planning. Meestal trek ik het dan aan en verander het dan. Dan pas ik alles wat ik heb en heb ik daarna nog helemaal niks. Dus daar kan ik niets mee. En dan ga ik naar school en zie ik eruit als een zwerver omdat ik gewoon maar over me heen gegooid heb. Niet handig en niet leuk.

4. Ik ben een freak als het om boeken gaat en mensen blijven het mij vertellen. Ik lees boeken uit in een dag en begin de dag daarna al in een andere. Ik hou ervan om op reis te gaan naar een wereld waar de letters me de weg wijzen. Waar ik even alles kan vergeten om me heen. Ik heb er altijd van gehouden, ik hou er nu nog van en volgens mij zal ik er voor altijd van houden. Boeken zijn mijn leven, en later wil ik er ook zelf schrijven. Dus, even een kant van mij die de meesten misschien wel weten.

5. Ik eet overal saus bij. Zelfs bij spaghetti eet ik nog mayonaise en ketchup. Het is eigenlijk wel grappig en niet zo gezond misschien. Maar ik vind het lekker :)

Dat is het voor vandaag, hebben jullie nog leuke dingen over jullie zelf?

xoxo, S.T.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten