Pagina's

woensdag 6 maart 2013

Roomdecoration #2

Ik had jullie al gewaarschuwd dat er nog zo'n artikel zou komen, dus hier is het. Met alweer zelfgemaakte foto's. Korte inleiding, veel plezier.



Het ziet er niet echt ordelijk uit, maar dat is het wel. In de doos zit chocola, die ik voor sinterklaas kreeg maar nog steeds niet heb opgegeten. Daarnaast een pennenzak met potloden voor school, in de potjes zitten pillen, en allemaal dingen die ik nodig heb maar geen plek voor heb. In de doos daarachter, zitten bureau spullen.
Ik vind deze schaal met twee verdiepingen (sorry, ik kon geen benaming vinden) heel mooi. Ook van Action voor 2 (!) euro. Het Coca Cola spaarpotje heb ik gekregen voor Kerstmis van iemand. De kaarjes zijn nep, je drukt op het knopje en ze schijnen dan net als een echte kaars. Die kosten maar 1,50 euro in Action. Onder het Coca Cola spaarpotje zie je een glazen potje, ik moet nog iets vinden om erin te stoppen dus tips zijn altijd welkom!

Ik heb vele manieren geprobeerd om mijn schoolspullen te organiseren en dit was tot nu toe het beste. Het ijzeren rekje helemaal links is van de Aldi, die kreeg ik van mijn mama. En daarnaast heb ik het plastische rekje van Action. Om al mijn pennen in te doen die ik niet op school gebruik heb ik een beker van de McDonalds. Ik hou van bekers om dingen in te doen, ze zijn mooi en handig.


Ik vind dingen hergebruiken super leuk, en jullie kennen waarschijnlijk wel deze mooie bekers van Arizona. Zelf ben ik gestopt met dit te drinken omdat ik het eigenlijk niet lekker meer vond. Maar ik had genoeg bekers om die te kunnen hergebruiken als decoratie.

Ik vind het altijd leuk om bloemen langer te kunnen bewaren. En de enige oplossing is om ze in het begin wel water te geven en na een tijd niet meer. Dan drogen ze mooi op. En zien ze er ongeveer zo uit. Ik vind het eigenlijk mooi staan, lekker klassiek. Rozen uitdrogen is ook altijd leuk. Ik ga ze denk ik is vervangen. Maar ik vind ze wel leuk staan op die manier.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden er komen waarschijnlijk nog zo'n artikelen. Ik probeer tegenwoordig niet meer zo depressief meer te zijn en over leuke dingen te schrijven.

xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten