Pagina's

woensdag 5 juni 2013

Als ik iets kon veranderen.

 Ik heb ooit al eens een artikel gedaan over dingen die ik wou veranderen in mijn leven. En dan vooral gericht op het verleden. Ik las het opnieuw en vond dat het nogal verander is, dus wil ik dit vandaag opnieuw doen. En meer gericht op het heden. Ik wil sowieso een beetje meer lifestyle artikel doen want de laatste tijd deed ik nogal andere dingen. En eigenlijk bevalt dat me niet. Ik wil gewoon schrijven wat ik schrijven wil. Dus hier krijg je weer lekkere depressieve artikels net zoals vroeger. Veel plezier ermee.

 Ik denk dat je leven nooit echt volmaakt kan zijn. Er zal altijd iets zijn wat je veranderen wil. Ik wil mijn omgang met mensen veranderen. Ik duw mensen altijd weg en op het eind van de dag sta ik alleen. Ik wil het niet meer. Ik wil nog steeds maar een paar beste vrienden. Maar ik wil ook vrienden waar ik gewoon mee kan rondhangen. Ik heb ook op dit moment maar één iemand waar ik alles tegen kan zeggen. En ik ben daar echt heel blij mee, maar toch. Ik ben een paar maanden geleden mijn beste mannelijke vriend kwijt geraakt. En eigenlijk besef ik nu pas hoe hard ik dat nodig had. Ik heb mannelijk advies nodig in mijn leven, en dat begin ik nu terug te krijgen nu ik iemand anders heb leren kennen. Waar ik mee kan lachen en die me goed laat voelen. Hij mag dan lelijk zijn, en soms raar of erover. Maar hij is er, en begrijpt mij, en laat me lachen. Meer ik heb ik niet nodig bij hem.
Op dit moment is mijn liefdesleven zo stil als stil kan zijn. Ik wil daar verandering in brengen. Ik ga niet hopeloos zoeken. Maar ik wil ook niet iedereen blijven wegduwen en afwijzen. Echt een slechte eigenschap van mezelf. Ik wil meer gaan open staan voor jongens die mijn pad kruisen. Want hey, je moet genieten van je tienerjaren en op dit moment doe ik dat niet echt. Daar moet verandering in komen. Ik laat ze lekker op me af komen, en dan zie ik wel verder. Maar mijn liefdesleven moet wat spannender.

Eigenlijk valt dit allemaal nog best mee. En ik denk, en zie, dat ik nu echt veel gelukkiger ben dan vroeger. Maar ik schrijf daar nog een artikel over.
Zijn er dingen die jullie nog willen veranderen?
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten