Pagina's

donderdag 20 juni 2013

EOTD: Essence Sunclub #2


Vrolijke zomerse ooglooks zijn helemaal welkom deze zomer. Op mijn planning voor deze zomer staat mooie tinten op mijn ogen te smeren ! Ik ben helemaal klaar voor de zomer en wil er dan ook in stralen. Dit is mijn Eye Of The Day , voor een zomerse dag vol zon. Neem een kijkje en hopelijk haal je er inspiratie uit.





Uit de titel kan je misschien wel afleiden dat ik mijn ooglook heb gemaakt met dit palet van Essence. Het is helemaal prima voor in de zomer zoals de naam het dan ook zegt. Ik vind het een heel mooi palet en vind het leuk om hiermee te werken.


De kleuren van het palet zijn warm en heel zomers . Als ik er naar kijk denk ik aan die warme avonden met vrienden , drankjes , hapjes en heel veel gezelligheid. Je kan hier verschillende looks mee maken . Het zijn shimmery bruine tinten met ook andere kleurtjes ertussen , heel leuk.


Ik maakte er deze look mee. Het is net een avond zonnetje op mijn oog.


Om het helemaal af te maken gebruik je natuurlijk een mascara om je ogen helemaal af te maken en in de kijker te zetten. Dit is altijd al een favoriete mascara geweest. Naast het feit dat hij heel budget is werkt hij heel fijn .

xoxo beautyteller







Geen opmerkingen:

Een reactie posten