Pagina's

donderdag 13 juni 2013

Geurkaarsen verslaving & revieuw: geurkaars Kruidvat.


Even een artikeltje over hoe mijn liefde voor geurkaarsen is gegroeid en een review van een geurkaars uit Kruidvat. Zoals je misschien al weet heb ik deze verslaving opgelopen door een kaars van Yankee candle te kopen. Uit aanleiding van video's op Youtube. Dus moest ik er eentje hebben , nu een aantal weken laten wou ik er nog eentje en zag een leuke in Kruidvat.






Het is een grote variant en kostte 3.00 euro. Dat is dus minder dan mijn Yankee Candle kaars en die is dan ook nog kleiner . Deze is een stuk voordeliger en vind ik even fijn. Allereerst vind ik hem er al leuk uitzien . Ik ga altijd af op rode dingen en dat moet ik afleren , maar deze keer deed ik het dus opnieuw. Het is een geur van gemengde besjes. Hij ruikt heel zoet naar snoepjes , lekker!


Wat ik nou zo leuk vind aan kaarsen naast het feit dat ik het leuk vind om met aanstekers en lucifers te werken , ja gevaarlijk weet ik . Is het gewoon heel erg gezellig . Ik probeer dan ook zo hard mogelijk om mijn kamertje , mijn eigendom zo gezellig mogelijk te maken. Dat doe ik dan aan de hand van lichtjes en nu dus ook kaarsen. Het is een stuk leuker om aan mijn bureau te zitten met een lichtje én een lekker geurtje naast me.


Over de geurkaars zelf wil ik vertellen dat de geur best goed verspreid word . Beter nog dan dat ik dacht. Het duurt eventjes voor de kamer helemaal is gevuld met de geur. Het is altijd geweldig als ik mijn kamer binnenstap en meteen de geur langs mijn neus passeert. Fijn is het ook als na dat ik de kaars al heb uit gedaan , ik de geur nog altijd reuk als ik in mijn bed zit.


Besluit is dus dat ik tevreden ben over de kaarsen en dat ze dus zeker goed hun werk doen voor de prijs . 3 euro is helemaal niet veel voor zo'n grote pot . Ik denk dat je trouwens heel lang met de kaars kan doen . De brand uren weet ik niet maar mijn Yankee Candle kaars heeft ongeveer 10 branduren en deze is 5 keer groter dus dat kan misschien zelfs oplopen tot 50 uur. Ik heb ze elk nog maar een uur , of twee uur aan laten steken omdat ik er zo zuinig mogelijk mee wil zijn. Een goede aankopen en zeker een aanrader!

xoxo beautyteller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten