Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

Hoe combineer ik een jeansvestje?

Overal zie je het , jeansvestjes. Zelf heb ik er ook een en mijn vriendinnen ook , veel mensen hebben het. En tot mijn frustratie gaan mensen het fout combineren . Heb jij zo'n vestje of wil je er eentje? Hier heb ik tips voor jou zodat je straalt met het vestje en dat het er niet raar gaat uitzien.


HOW NOT TO:

Wat je al niet aan moet doen met je vestje is een andere jeans broek of short , jeans op jeans NIET doen. Dat is niet mooi en het staat heel raar . Het maakt niet uit welke kleur jeans , gewoon niet doen.



Dit is een voorbeeldje , het kan nog erger. Ik vind het gewoon niet mooi en de meeste mensen vinden dat niet . Het kan misschien trendy zijn of weet ik veel , maar nee .


HOW TO:

Je moet jeansvestjes of hemden maakt niet uit vooral op kleedjes en rokjes dragen , dat vind ik het mooist. Het is heel meisjes achtig en schattig.







Hoe schattig is dit niet? En zeker als je het aan hebt.



Op een rokje is het ook mooi , vooral spannende zoals deze , met of zonder printje altijd leuk.




Op zwarte broeken die niet van jeans zijn kan het ook en is het ook mooi.





Je kan effen jasjes ook natuurlijk op leggings aandoen , met printjes of in gewone kleurtjes.



En op shortjes met leuke kleurtjes voor in de zomer.

Ik hoop dat jullie nu een goed zicht hebben met hoe je de vestjes leuk kan combineren en hoe niet !

xoxo B.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten