Pagina's

zaterdag 22 juni 2013

Review: COVERGIRL coverstick


Toen ik zag dat ze COVERGIRL hadden in de supermarkt werd ik even wild. Dit merk kende ik van Amerikaanse Youtubers die hierover al hadden gesproken en ik had nooit gedacht dat het ooit naar Belgie zou komen . Het merk is nogal prijzig , goedkoper dan Maybelinne en L'oreal maar duurder dan Essence en Catrice. Ik nam een coverstick omdat die niet duur was namelijk 4 euro en een coverstick komt altijd van pas.



De verpakking van de coverstick ziet er chique uit en dat vind ik wel mooi.


De stick zelf ziet er gewoon uit als een lippenstift.


Van de textuur is de coverstick lekker creamy en zacht.





Ik ben zeer tevreden over de dekking en de effectieve werking van de coverstick. Hij dekt goed puistjes én donkere kringen onder de ogen. Hij werkt opfrissend en laat geen donkere vlekken over op de plekken waar je het hebt aangebracht.

Als jij ook COVERGIRkL in een winkel tegenkomen en je wilt de coverstick kopen raad ik het je zeker aan , hij werkt super en kost bovendien echt niet veel , 4 euro!

xoxo beautyteller




Geen opmerkingen:

Een reactie posten