Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

MEGA beauty haul!


Sinds ik een 'beautyblogger' ben en veel naar beauty filmpjes op Youtube bekijk heb ik al veel meer beautyspullen gekocht dan ooit ervoor . Gewoon omdat met het zien wat anderen hebben en hoe ze het gebruiken krijg ik de kriebels om ook gewoon dingen te kopen. Nieuwe spulletjes kopen maakt mij gelukkig. Wat jullie nu zien in deze haul is over ruim 2 maand gekocht.



Aangezien de zon in Belgie niet al te veel schijnt en ik toch een bruin kleurtje wil hebben moet ik wel een zelfbruiner kopen. Dit is een hele fijne uit Yves Rocher die lekker ruikt en prima werkt. Hij geeft een naturel bruine kleur af maar ik heb wel de indruk dat hij na een tijdje een heel klein beetje vlekt.


De welgekende dip&clean polish removers die Hema nu ook heeft in een budget versie moest ik gewoon hebben. Ik ga hier geen review over schrijven omdat er hier al veel van zijn. Hij werkt prima.


Garnier under eye roller , fijn !


I like BB creams en zeker deze van Catrice.


Een lekker fambrozen geurtje van Yves Rocher . Ruikt overheerlijk maar  ik heb de indruk dat die geur niet lang blijft.


Reiningsgel van Yves Rocher , hij is fijn maar ik merk er geen wonderen van.


Een reinigingsschuim van Nivea , die gebruik ik voor mij gezicht fris en vet-vrij te houden. Hij werkt heel fijn.


Deze bodymilk van Yves Rocher kreeg ik gratis.


Een douchgel voor je lichaam met een scrub erin,  handig.


Fijne concealer van Catrice.


En dan mijn gelukkigste aankoop van de maand waarvan ik nooit had verwacht dat ik het zou kopen. Ik hoorde er veel goede dingen over dus ik moest hem hebben. Het enige dat me tegen houde was de prijs : 13.99 euro. Achteraf ben ik toch blij dat deze bbi nu van mij is.

xoxo beautyteller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten