Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

DIY: tank,crop -top.


Overal zie je ze , de crop- en tank-tops. Ze zijn nog niet overal te koop maar in Amerika loopt iedereen er al zeker en vast mee rond. Vandaar kwam ik dus ook met de inspiratie. Ik zag al een paar filmpjes op Youtube hoe mensen van gewone t-shirts die ze niet meer droegen een mooie tanktop maakten. Dus ging ik ook maar aan de slag met een oude t-shirt.



Dit is hoe de t-shirt er uit zag. Een gewone blauwe met rode letters Only op . Hij is dus ook van het merk Only.


Als eerste knipte ik de mouwen eraf zodat het een tank-top word. Ik snij ze diep genoeg uit daarvoor.


Dan krijg je dit resultaat.


Als je wilt dat het er mooier uitziet dan rek je de uiteinden uit zodat de afgeknipte kant er meer netjes uitziet.


Zo ziet het er uit als ik het aan heb. Ik ben er tevreden mee.


Dit is eigenlijk een vrije keuze maar als je wilt kan je hem ook nog cropt maken. Zodat een stukje van de buik te zien is , als je dat niet wilt kan je het ook aan doen met een highwasted jeans , short of een rokje.


Met stof van de t-shirt die je over hebt kan je ook nog iets anders maken. Van de afgeknipte bant van de onderkant van de t-shirt maakte ik een leuke haarband die handig is als je je haar uit je gezicht wilt houden.

Hier zijn nog een paar andere voorbeelden.




xoxo beautyteller. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten