Pagina's

dinsdag 4 juni 2013

Krullen zonder beschadiging.


Vele meiden krullen en stijlen hun haar dagelijks en vernielen het zo zonder dat goed te beseffen. Vroeger deed ik dat ook , elke dag mijn haar stijlen en af en toe eens krullen . Leuk en wel tot je op het punt komt dat je haar dood is en de kapper het er allemaal moet afknippen. Heb je stijl tot golvend haar en wil je toch mooie krullen zonder je haar te beschadigen?


Dan moet je deze kopen , ze komen uit Hema en kostten 2.50 euro . Hoe moet je ze gebruiken? Dat zal ik even uitleggen.


Omdat je haren moeten nat zijn ga ik het even wassen , ook omdat het anders toch vettig is de dag nadien.


Ik was mijn haar met deze shampoo van Gliss kur die je zag in deze shoplog .


Ik gebruik een conditioner zodat mijn haar makkelijker uitkamt , deze is van Kyrell.


Ik gooi mijn haar in een handdoek en laat het een beetje drogen.



Na het wassen en als ik het uit de handdoek haal ziet mijn haar er zo uit , heel hard gestropt .



Ik kam het even door .


Dan ziet mijn haar er mooi gekamt uit.


Je neemt 5 plukjes haar die ongeveer even dik zijn . Voor elke pluk moet je dan een krul worst ding gebruiken.


Dan begin je je pluk in het midden van de worst te draaien.


Tot de hele pluk er rond zit.


Zo vouw je de twee uiteinden naar binnen zodat de lok vast zit.


En zo doe je het bij je hele haar.


De ochtend nadien ziet het er zo uit , Een beetje meer uitgezakt maar dat kan geen kwaad.


Je haalt het er een voor een uit en dan bekom je zo een krul.


Als alles er uit gehaald is heb je een wilde bos krullen !


Voor en achter , nou ja omgekeerd dan. Je hoeft niet veel te doen alleen ermee slapen en alles is klaar . Super makkelijk en je beschadigd je haar zeker niet .

Je kan natuurlijk ook als je golfjes wilt gaan slapen met een vlecht.


xoxo beautyteller









Geen opmerkingen:

Een reactie posten