Pagina's

donderdag 6 juni 2013

Stash herschikking.


In een artikel liet ik weten dat ik dringend mijn stash opnieuw moest herschikken . Jullie hebben me dan  leuke ideetjes gestuurd op ons emailadres be-youu@outlook.com. Uit die ideeen leek met het beste om uit de bakjes die ik al heb waar ik alles willekeurig in legde kartonnen papier waarmee ik de bakjes verdeel in de soorten make-up. Dat heb ik dan ook gedaan en ik ga jullie tonen hoe en wat het resultaat is.


Eerst een overzichtjes van wat ik allemaal heb ik mijn stash zitten. Dit alles zat allemaal bij elkaar in 1 bakje, heel onoverzichtelijk.


Oogschaduw pallettes.


Blushes.



Concealers



Foundation


Mono-oogschaduws en een gelliner.



In het eerste bakje heb ik  foundations en pallettes gestoken . Eigenlijk is het principe niet zo moeilijk. Je knipt gewoon een dun karton in de breedte van het bakje en op hoogte en je plaats het op de plek waar je het wilt en je maakt het vast met plakband . Eerlijk , dit is toch veel overzichtelijker?


Dat deed ik dus ook bij al de rest van mijn make-up. Links blushes , concealer en recht mono-oogschaduws.


Lipproducten , links balsems en rechts glosjes . In dat zakje in het midden zitten mijn twee lipsticks en een lipstain.


Nagellak , nailart dingen en nagellak removers.



Zo ziet het er dan uit in mijn lade. Twee bakjes passen perfect naast elkaar.


En tip voor dingen in op te bergen is handige bakjes van bv eten gebruiken. De stikkers of andere dingen eraf halen en je kan het perfect gebruiken om je beauty spullen in te steken.


Lekker handig , zo zet je het dan op je make-up tafel.


In oude schoendozen die er nog een beetje leuk uitzien kan je ook dingen stoppen , ik steek er testers van gezichts producten en ook van parfum. Ik steek er ook kleine tubes in.


Haarspullen steek ik in een doos die ik van The Body Shop heb.


Verder in die lade heb ik nog een toilet tasje zitten en een paar brillen.


Deze doos van Action denk ik staat ook op mijn make-up tafel. Voor haardingetjes die ik vrijwel dagelijks gebruik. En ook een paar spiegeltjes.


Mijn kwasten en een sponsje steek ik in een doosje van Maxfactor die ik heb gekregen.


Voor moest je je afvragen waar mijn mascara's eyeliners en oogpotloden waren gebleven , die steek ik in een starbucks beker op mijn bureau. Daar kan ik er makkelijk aan en het ziet er nog leuk uit ook.


Haartangen die ik vrijwel nooit gebruik liggen in een doos die ik bij mijn stijltang kreeg netjes op mijn bureau.

Zo dit was hoe ik alles plaats op en in mijn make-up tafel. Hopelijk halen jullie er inspiratie uit .

xoxo beautyteller
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten