Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Favorieten van de maand: februari.


Als je veel blogs volgt of veel op youtube zit ken je dit, favorieten van de maand. Een artikel dat je elke maand doet en verteld over je favorieten van die maand. In allerlei onderwerpen. Ik ben dus ook van plan dit elke maand te doen, niet alleen over lifestyle, maar (sorry Beauty Teller) ook over make-up en kleding. Ik zal er maar direct aan beginnen.
Als make-up draag ik eigenlijk alleen maar mascara elke dag, mijn favoriet deze maand was de Essence waterproof mascara voor 1,99 euro in het Kruidvat. Waterproof is hij zeker, want zelfs in stortregen loopt hij nog niet uit. Toch krijg ik hem er makkelijk af. Hij maakt mijn wimpers lang en vol, genoeg voor mijn doen. Zeker een favoriet.
Ik heb een zeer gevoelige en droge huid, en veel dingen werken ook niet goed op mijn huid. Maar deze nieuwe dagcrème die ik heb gekocht van Nivea is wel heel goed voor mijn huid. Ik smeer hem alleen op mijn wangen, want voor de puisten op mijn voorhoofd heb ik iets anders van de apotheek. Het is de pure & naturel dagcrème van Nivea.
Ook mijn lippen zijn vaak droog, en Labello is de perfecte oplossing. Mijn favoriet is de Labello die gemaakt is op basis van water. Heerlijk zacht en maakt mijn lippen weer vol en roze. Als die van een baby.
Deze maand droeg ik mijn Vans weer wat vaker, daarvoor droeg ik af en toe laarzen, maar nu alleen maar Vans. Zeker mijn favoriete schoenen.
Het boek dat me het meest bij bleef deze maand was, Mezelf maar dan anders van Stephenie Morril. Zeker een aanrader als je houd van iets dat zeer realistisch is, het boek zet je op het rechte pad.
Ik luister heel veel muziek, maar als ik één liedje moet kiezen is het A Thousand Years van Christina Perri. Je herkent het misschien uit Twilight, een mooi liedje dat vaak op replay stond.
Ik zag deze maand voor het eerst Valentine’s  Day. Natuurlijk op Valentijn was hij op vele zenders te zien. Volgens mij is hij ook al een jaar oud, maar toch vond ik het een hele mooie film.

Volgende maand doe ik weer zo’n artikel. Wat zijn jullie favorieten?
Xoxo, story teller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten