Pagina's

zaterdag 9 februari 2013

Revieuw: Soufflé touch blush van Essence.




Crème blushes , julie kennen het vast. Ik heb er maar eentje en dat is dan ook de eerste die ik kocht . En de reden dat ik er nadien geen meer kocht is omdat ik het niet goed vind . Het is plakkerig het droogt snel uit . Het is gewoon niet handig . Een poeder blush vind ik veel beter . Ik heb een crème blush , Soufflé touch blush van Essence uit geprobeerd en wil jullie laten weten wat ik er van vond.


Zo ziet het er dus uit . Zo een potje ziet er wel heel leuk uit enzo. Maar handig is het niet . De crème zakt gewoon langs de ene kant van het potje zonder da ik hem zo hield. De substantie ziet er niet echt goed uit en er blijft heelf veel aan de dop hangen. Het is ook nie makkelijk om zo een kleine hoeveelheid uit het potje te halen met je vinger .


Als je de substantie op je wang afveegt ziet het er zo uit . Hier is het natuurlijk nog niet open gewreven . En het ziet er ook niet oranje uit maar mijn fototoestel heeft het oranje gemaakt en dat was niet de bedoeling .




Eenmaal je het goed hebt open gesmeert ziet het er zo uit . Een mooi roos kleurtje met een shimmer erin . Ik vind de shimmer iets te hard .Je wilt toch niet dat je wangen beginnen te glitteren? Ik wil dat nou eenmaal niet . De crème blush blijft bovendien echt helemaal niet goed zitten . Na een uurtje op school zitten is het al weg en zie jer er niets meer van . En ook als je de blush een tijdje op hebt en hij is opgedroogd en je wriijft vervolgens op je gezicht begint hij gewoon af te pellen , en da is niet fijn . Tot slot vind ik het geen goeie blush en raad ik het je niet aan . Misschien zijn andere crème blushes wel fijn , dat zou kunnen . Maar deze vind ik absoluut niet fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten