Pagina's

zondag 10 februari 2013

My Style.


Ja, ik schrijf normaal gezien over lifestyle en literatuur, maar ik moet de mede auteur nog terug pakken met het feit dat zij iets schreef over lifestyle. Chocola of geen chocola, je krijgt je chocola wel terug, op een dag. Wees niet boos op me schat, ik hou van je. Maar goed, ik wil vandaag gaan schrijven over mijn persoonlijke stijl in make-up en kleding. Als je het stijl kan noemen dan. Mode is niet mijn ding, kleding of make -up ook niet, één van de vele redenen waarom ik daar niet over schrijf. Ik heb geen speciale stijl, niets om naar op te kijken, niets om te zeggen: "Wauw, mooi." Toch heb ik deze speciale drang om jullie te tonen wat ik dagelijks draag, en misschien ook naar een speciale gelegenheid. Veel plezier.
Buiten de tas misschien is dit zeker iets wat ik zou dragen, ik draag elke dag een jeans. Zwarte, donker blauw en blauw. Ik heb er maar die ja, maar ik ben iemand die niet elke week weer nieuwe kleren gaat kopen omdat die van vorige week uit de mode zijn. Nee, een jeansbroek die van vorig jaar is in oktober, ik ben er niet door gestorven. De botjes die ik heb draag ik niet zoveel meer, op een of ander manier vind ik dat ze me niet meer staan. Vreemd, maar oké. Ik begin meer en meer blouses te dragen. Ik zoek ook zo'n horloge, ik wil wat meer grip op tijd. Ik ben niet zo voor veel sieraden ook al heb ik er een paar. Ik draag elke dag een ring en twee armbandjes, meer niet eigenlijk.Ik heb geen rokken en maar drie kleedjes. Die ik trouwens nooit draag. Niet mijn ding, dit was zo ongeveer de beschrijving van mijn stijl,  ik zal jullie nu foto's tonen van dingen die ik zou dragen.
                                                   









Zoals jullie al zagen hou ik heel erg van de stijl van Kristen Stewart, ik zou alles dragen wat zij draagt, echt de stijl die ik zou dragen. Voor make-up draag elke dag alleen mascara, meer niet. Mijn haar leg ik eigenlijk het liefst zoals Kristen het legt en thuis in een knot zoals Miley Cyrus. Als mijn laatste foto toon ik jullie wat ik het liefst draag naar een speciale gelegenheid.
Iets simpel maar elegant in donkere kleuren. Perfect.

xoxo, Story Teller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten