Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Revieuw: NYC lipstain 16H


De lip stain van NYC die ik over het laatst kocht bij kruidvat ben ik gaan gebruiken en heb er een mening over . En die mening wil ik graag in een revieuw delen met jullie en dat ga ik nu dus doen . Ik heb voor deze lip stain ongeveer 3 euro betaalt , het kan zijn dat ik fout zit. Ik wou een lipstick kopen maar omdat ik daar slechte ervaring mee heb zoals dat hij afbreekt , dat ik op iets botst met de stick , dat hij er raar gaat uitzien op mijn lippen enzovoort. Dus wou ik  eens iets anders uit proberen . Een stift op je lippen mee ' in te kleuren ' leek me gaaf .



De stift ziet er zo uit en breng je zo aan op je lippen . Je kleurt ze gewoon in . Hier heb ik 1 laag op mijn lippen gedaan en het valt me op dat hij niet meer zo veel kleur afgeeft dan dat ie deed in het begin dat ik hem kocht . Het is bijna onmogelijk dat hij is uitgedroogd want ik doe altijd netjes de dop er weer op en leeg kan ie ook niet zijn want ik heb hem nog niet zo lang en ook nog niet veel gebruikt . Het is jammer dat de kleur er af is maar ik vind het nog steeds mooi .


Zo ziet hij er uit als je hem op hebt . Je kan je lippen niet heel mooi effen inkleuren je krijgt meestal vlekjes waar het donkerder of lichter er uit ziet op je lippen . Maar in het algemeen vind ik het een zeer mooie kleur ( er zijn verschillende kleuren beschikbaar) en hij brengt goed aan .


Jammer genoeg blijft de lip stain er niet 16 uur op zitten , helemaal niet zelf . Na een uur of 3-4 is hij er al zo goed als af . Wat heel jammer is . Hij kan er ook al af gaan na een uurtje als je veel gegeten en gedronken hebt , zeer jammer

In het algemeen ben ik wel tevreden van de lipstain en zal er zeker nog kopen en uitproberen.

xoxo beautyteller



Geen opmerkingen:

Een reactie posten