Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Starbucks.

Starbucks, iedereen kent het wel, de wereldwijde, beste koffie. Als je goed op let bij het kijken van Amerikaanse films zie je er af en toe wel passeren. Ook vele sterren uit Hollywood en New York houden van deze koffie. Heel vaak ben ik er nog niet geweest, maar vaak genoeg om al een paar favorieten te hebben die ik vandaag met jullie wil delen. Velen zeggen dat dit de beste koffie van de wereld is, en tot nu toe geef ik ze gelijk.

                           
Toen ik thuis een cappuccino probeerde was ik daar niet zo blij mee, na een paar slokken kon ik echt niet meer verder. Hij had een vreemde smaak, die beviel me niet. Maar toen ik vorige week in Starbucks was wou ik die cappuccino eens proberen. En die beviel me wél, heel erg zelfs. Cappuccino is een koffie met melk, en een grote laag slagroom. Heerlijk.
                           
Ik heb al heel veel slechte chocomelk geproefd, maar deze hoort daar niet bij. Als je deze foto ziet, wil je er dan niet zo één? De warme chocomelk van Starbucks Is pure chocolade, met melk, een hele hoop slagroom met chocolade schilfers over. Opnieuw heerlijk.
                           
De eerste keer dat ik naar Starbucks ging nam ik de groene thee. Er was niet veel speciaals aan, gewoon groene thee. Niets bijzonder aan te merken, maar nog steeds heel lekker.
                             
Starbucks heef natuurlijk ook een paar lekkernijen om te eten, en deze chocolade brownie is zo ongelooflijk lekker. Gewoon, zo lekker.

Ik hou van de Starbucks bekers, en ik kon het niet laten om er één te kopen. De mijne is iets anders dan deze hierboven, maar ik vond hem niet op de site.
Starbucks is zeker één van mijn favoriete plekken om te gaan. Je kan alles terug vinden op de site: www.starbucks.com.

Wat drinken jullie het liefst bij Starbucks?

xoxo, Story Teller.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten