Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

Oh my Gosh nagellak.

Ik vond in de afprijs schappen van Kruidvat een mooie Gosh nagellak . Het is een mint blauw kleurtje en ik vind hem heel mooi .Normaal kosten de lakjes van Gosh 6.99 euro denk ik . Maar ik heb deze gekocht voor slechts 2.50 euro . Een koopje dus . Sorry dat de foto wazig is.



Het is een zeer mooi lakje , ik vind het de naam van de nagellak een zeer leuk ideetje en wist eerder niet dat deze collectie bestond . Tot ik dit lakje tegen kwam . Het ziet er al beschadigd uit omdat het niet netjes uit de rekken komt maar dat vind ik niet erg. Het is een leuk , zomers kleurtje . Ja , het is winter maar je ik wil altijd vrolijke kleurtjes op mijn nagels . Qua kwaliteit is hij zeer goed . Hij dekt prima en droogt ook prima .


Dit is het resultaat van het lakje. Hier heb ik 3 laagjes aangebracht . Zeker niet omdat hij nie dekte want hij is na 1 laagje al goed maar gewoon omdat ik het leuk vind als nagellak lekker dik is aangebracht . Ik vind het heel leuk ogen . Ik zal zeker nog eens lakjes van Gosh proberen als ze in de afprijzing zijn. Dit lakje is een aanrader.

xoxo beautyteller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten