Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Kruidvat Hair Repair producten

Ik heb me 2 producten van het standaard Kruidvat merk gekocht van de Hair Repair collectie . Die beloven zoals de naam zegt je haar te herstellen als het kapot is van het stijlen of krullen etc. Ik heb een spray en een haar masker en die heb ik allerwegen uitgeprobeerd . Ik heb eerst de spray uitgeprobeerd . Die mag je aanbrengen op zowel nat als droog haar , ik heb het alleen nog maar op droog haar geprobeerd maar het zal wel hetzelfde effect hebben dan als je het op nat haar spuit . Allereerst ruikt de spray heel lekker en je ruikt dat ook nog als het op je haar zit . Je spuit de spray een aantal keer op je droge lokken en laat het even opdrogen en je ziet meteen al een verschil dat ze meer glanzen en er minder droog en kapot zijn. Je haar is veel minder gespleten dus de spray doet goed zijn werk . Dan het haarmaskertje , als je de pot opendoet en er aan ruikt ruikt het ook heerlijk en hetzelfde als de spray natuurlijk. Jullie hebben de producten als gezien in een shoplog.






Zo zag mijn haar eruit voor ik een van de twee producten uit probeerde. Ik toon jullie 4 foto's omdat ik niet wist welke de beste was . Het is ook niet gekamt zodat je goed kan zien hoe de staat is van mijn haar . Het is verward , droog , kapot en het ziet er uit als stro. Het voelt ook helemaal niet zacht of leven aan . Het voelt dood en droog aan en ik haat het . Daaom kocht ik deze twee Hair Repait producten om mijn lokken er wat beter uit te laten zien.


Dit is het eerste product dat ik gebruikte . Het is de spray.


Mijn haar zag er na gebruik van de spray zo uit , ook zonder kammen. Ik heb gewoon een paar keer de spay in mijn haar gespoten en er in gewreven en 5min gewacht tot het er helemaal had ingetrokken en zijn werk kon doen . Zoals je ziet ziet mijn haar er ook veel beter uit. Het doet echt goed zijn werk . iK zie veel verandering . Het ziet er levender en minder droog uit . Het glanst ook meer en het ziet er zelfs goud uit . Ik hou van deze spray , het is net een wondermiddel.






Het tweede product dat ik uit probeerde .Dit is het haarmasker.

Je hebt mijn haar ervoor al gezien op de vorige fotos en dit is hoe het er na gebruik van het haarmasker uit zag.


Mijn haar is helemaal nieuw , net herboren. Geef toe? Het ziet er toch echt geweldig uit? Hier heb ik mijn haar natuurlijk wel gekamt anders zou het maar een boeltje geweest zijn . Maar mijn haar is helemaal geen stro meer en ziet er gezond uit . Ik ben zeer tevreden over de Hair Repair producten van Kruidvat.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten