Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

we love arizona !

Misschien ken je het misschien ook niet , maar in dit artikel heb ik het over Arizona. Dat is koude thee met verschillen smaken . In Nederland en Belgie is er niet veel Arizona smaken te vinden. Maar degene die ik kon vinden wil ik aan jullie tonen . Persoonlijk vind ik ze lekker , de ene meer als de andere . Er zijn er ook bij die ik niet lekker vind. Ik drink Arizona heel graag . Het zijn smaken dat ik ervoor nog nooit heb geproefd dus je moet het zeker eens proberen .De verpakking vind ik prachtig , alles is mooi afgewerkt in detail en ik vind ze ook zeer mooi staan als decoratie in je slaapkamer . Ze kosten heel weinig , minder als een euro en je kan het gewoon in de supermarkt kopen. Natuurlijk hebben ze in Amerika véél meer soorten maar die zijn helaas onbereikbaar voor mij. Hier zie je een soort van revieuw van de Arizona's die ik heb .


De eerste is met granaatappel , het is een green tea. Deze vind ik super lekker en hij ruikt ook lekker ! Hij is heel zoet en dat vind ik lekker want ik ben een echte zoetebek alles wat zoet is is welkom bij mij . Het heeft een frisse smaak en is zeer lekker. Ook de verpakking is heeeel mooi! 


Deze verpakking vind ik het mooist van allemaal. Het is net een sprookje , toch? Het is een green tea met honing en persoonlijk vind ik het niet zo lekker. Het is zeker niet vies maar het is niet echt mijn ding qua smaak. Maar vooral de verpakking is een plaatje.


Ja je ziet het , ik kan er écht van huilen . Deze arizona is aan vernieuwing toe . En dat op zich vind ik niet erg want deze white tea met bosbessen is heerlijk . Maar mijn kleine broertje ( dat rotkind) heeft mijn verpakking kapot gescheurd , dat is zoooo jammer want het is een mooie verpakking.


Dit schatje is een iced tea met perzik , het is echt heerlijk . Deze heb ik een tijdje geleden ondekt en ik heb er geen spijt van want hij is echt lekker. Het is een frisse perzik smaak en daar hou ik wel van.


Deze is ook een iced tea maar dan met lemon . Deze vind ik niet lekker , een zure citroen smaak is echt niets voor mij . Dit vind ik geen fijne arizona en de verpakking is ook niet speciaal.


En dit zijn dan mijn blikjes , hier ben ik misschien wel het meest trots op . Ik dacht dat deze niet beschikbaar waren in Belgie maar was verrast dat ik ze tegen kwam in de supermarkt . De linkse half iced tea met half lemonade is niet zo lekker , hij lijkt heel hard op de vorige die ik jullie liet zien . Deze is ook niet mijn ding ik hou niet van citroen smaak in mijn drankje . Dan de andere, het is echt een prachtje , ik ben echt blij dat ik deze in mijn bezit heb. Het is helemaal dezelfde als die in fles maar in blik vind ik het gewoon nog mooier!








1 opmerking:

  1. waar koop jij ze??? ik vind alleen maar de granaatappel en green thee :'( Waar koop jij die andere???

    BeantwoordenVerwijderen