Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Aan jou.



Misschien moet je minder denken , minder denken aan wat er fout kan gaan , aan wat er mis kan lopen . Misschien moet je meer blij zijn met datgene dat je hebt en niet verdrietig zijn met datgene dat je niet hebt. Misschien moet je minder treuren om het verleden en meer uitkijken naar de toekomst. Misschien moet je het verleden achter jou laten want hoe meer vragen je er bij gaat stellen hoe banger je word dat het opnieuw gaat gebeuren. Lieve schat, ieder heeft zijn verleden en verleden is verleden dat komt niet meer terug. Op een dag ga je beseffen dat je blij bent met wie je nu bent , met de mensen om je heen. En ga je er zeker van zijn dat het zo blijft, voor een lange tijd . Tot dat jij zelf , ja jij , beslist dat het anders moet . Daarom gaat het niet slechter gaan maar misschien nog beter. Je bent fantastisch , iedereen is dat! Je moet in het leven alleen de juiste mensen vinden die het in zien dat je zo fantastisch bent. En nu heb je die mensen gevonden en ze zijn naast je . Je kan er altijd terecht. Je kan bij mij altijd terecht , ik vind je nooit irritant . Zeg me wat er binnen in jouw hoofd zit , in je lichaam , in je hart. Vertel het mij , ik kijk er naar uit om weer jouw gekke gedachten over het leven , je mooie gedachten over mensen en dingen te horen. Ik hou er van om de woorden die jou gedachten zingen te horen. Maar denk eerst na , wat er allemaal in dat hoofdje van je zit. Is dat wel nodig? Hoef jij er over na te denken wat er zou gebeuren als je weer alleen staat? Nee dat hoeft niet , want je bent nooit alleen. Mensen geven om je en veel geloof me , zonder dat jij het weet zijn er écht mensen die zouden huilen en er helemaal kapot van zijn moest er iets gebeuren met hun kleine meid. Dat ben jij , een mooi meisje , die je altijd wel eens ziet lachen , die je ook ziet wegdromen . Dat meisje die zich afzondert van mensen gewoon omdat het in haar eigen wereldje fijner is. En dat begrijp ik maar mag ik in dat fijne wereldje van jou erbij? Dat zou ik fijn vinden. Want hey , ik hou van je ♥!

xoxo , beautyteller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten