Pagina's

maandag 29 april 2013

Spring chalanges.

De lente is al even bezig, en er is veel gebeurd in de afgelopen herfst en winter. Dus voor de eerste keer in mijn leven zijn er een paar dingen die ik wil gedaan krijgen in deze lente. Ik wil veel bij elkaar rapen en dingen weer opbouwen. En dat wil ik vandaag met jullie delen. Ik heb geen make-up op, want mezelf kennende kan het diep gaan en kan er een kans zijn dat er wel een traan valt. Veel plezier. :)

Een zeer slechte eigenschap van mezelf is dat ik mezelf zo ongeveer haat. Het is eigenlijk al flink verbeterd. Vroeg was het continu dat ik mezelf haatte. Nu zijn het de kleine momentjes. De ene week niet en de andere wel. Maar volgens mijn moet iedereen altijd van zichzelf houden. Want hoe kan je van iemand houden als jen iet van jezelf houd? Dat wil ik zeker bereiken. In de spiegel kunnen kijken en mezelf niet afgrijselijk vinden. Moet kunnen.
 Wat ook moet kunnen is mezelf zijn en blijven. Ik heb een harde weg afgelegd om mezelf te vinden en dat ga ik nu niet verspillen. Dit wil ik écht en hier ga ik voor vechten. Ik ben blij met hoe ik nu ben. Heel blij. En zo wil ik blijven. Ik wil groeien, maar niet veranderen. Ik wil mezelf uitbreiden en in mezelf groeien. En verder mag alles blijven zoals het nu is. Ik hoop heel vurig dat het gaat lukken.
Ik moet in deze lente ook een keuze maken. Want wat als iedereen zegt dat je die studiekeuze niet moet maken als jij het echt wilt doen? En je van school moet veranderen maar niet alleen? En je beste vriendin nog twijfelt? Ik moet echt een beslissing gaan maken. Gelukkig zal er op school nog veel gebeuren daarover. Maar ik moet wel een beslissing maken.
 Ik heb nog een zeer slechte eigenschap, ik lief vaak tegen mijn ouders. En het is al beter geworden, maar toch zal ik hun vertrouwen moeten terugwinnen. Ik weet dat ik het kan, en ik ga het ook doen.
Ik heb veel dingen uitgestoken in de laatste twee jaar, wat kwam door het puberen. Ik ben nog niet klaar met puberen denk ik. Maar ik wil geen dingen meer uitsteken en gewoon een beetje een normaal leventje lijden. Dat is zowat mijn plan tot ik ga studeren. Gewoon leven en doen wat goed is.
 Mijn conditie is echt om me voor te schamen. Als ik de trap afloop ben ik al kapot bij wijze van spreken. Ik moet hier echt iets aandoen. Ik wil meer dansen, fietsen, en als het weer mooi word ga ik fietsen. Deze lente moet er iets met mijn conditie gebeuren, tips zijn altijd welkom.
Tot slot wil ik ook vaak aan de site werken. Ik wil veel en interessante artikels schrijven. Ik wil kortom onze kleine blog wat groter maken. Wat bekender. Ik ben nu heel blij met hoe het eruit ziet en hoe alles gaat. Ik wil het zo houden ook.







Wat zijn jullie chalanges voor deze lente?
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten