Pagina's

woensdag 3 april 2013

Project fashion: what I have.

Ik was nooit iemand die jurken en hakken droeg en uren voor de spiegel stond. En naar gelang van tijd ontdekte ik dat het in deze maatschappij belangrijk is om er altijd goed uit te zien. En ik heb wel redelijk veel kleren in alle soorten stijlen. Maar ik ben niet goed in het combineren en het maken van outfits. Ik ging naar de bib en vond het boek Style van Lauren Conrad. Ik wil meer met fashion gaan doen en ik breng jullie mee op deze tocht. Ik ga nu niet opeens over fashion of make-up, nee, ik zie dit meer als lifestyle. Want misschien zijn er meer meisje die niet goed zijn in dit. Laten we dan maar beginnen. Vandaag wil ik jullie laten zien wat voor dingen in in mijn kast heb hangen en wat ik vaak aan doe. Tips zijn altijd welkom, want ik ben hier echt niet goed in.

Ik heb veel blauw en veel losse dingen. Die ik over shirts draag en over topjes en zo. Ik heb veel basic dingen en eigenlijk niet zoveel speciale dingen. Daar moet echt iets aan veranderen.
Ik heb eigenlijk maar die jeans die ik echt heel vaak draag. Eén daarvan is deze, een simpele zwarte uit H&M. Ik draag deze echt overal bij. Winter en zomer, wat er ook gebeurd.
Dit heb ik ook veel. Gewone t-shirts met knopjes waar ik een zwart topje onder draag en dan een paar knopjes open doe.
Dit is misschien één van de mooie stukken in mijn kast, een jeans-vestje. Ik heb deze maar dan korter en dan nog een donkere.
Ik heb deze, maar van een ander merk en bruin met meer steentjes. Ik ben hier ook trots op want dit is best wel fashionable volgens mij.
Deze heb ik onlangs gekocht en ik ben er heel blij mee, maar laat dit zien aan iemand die veel over mode weet en ze barsten in tranen uit.

Dat is het voor nu, ik hoop dat jullie me kunnen helpen of kunnen vertellen over jullie problemen hierbij. Ik ga in ieder geval nog wat meer lezen in dat boek, want ik heb het nodig.

xoxo, S.T.
(Alle foto's in dit artikel komen van H&M.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten