Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Roomdecoration #4.

 
 Ik kan niet geloven dat dit de vierde is, maar het is wel lang geleden. Dus hier komt het dan. Ik heb een paar dingen alweer veranderd in mijn kamer. En dan vooral mijn beauty tafel. En vandaag zal het ook alleen maar over die tafel gaan. Want het is nogal wat. Hiervoor zaten er kleren in die ik nooit aandeed en was de eerste verdieping een rommel. Vanboven was het ook niet zo mooi vond ik. Dus hier komt dan het nieuw tafeltje. Veel plezier.

 De eerste verdieping vind ik de leukste. Het ziet er rommelig uit, maar dat is het niet. Ik heb een bakje met grote producten, een bakje met kleine, dan een bakje me andere dingen. Ik kan alles snel terugvinden en hoef geen uren te zoeken. Ik ben blij met hoe het er nu uitziet. Die bakjes zijn ook lekker handig.
Om 's morgens alles nog sneller te vinden heb ik op de top van mijn tafel een doos met mijn dagelijkse dingen. Daarnaast heb ik een doorzichtig bakje met al mijn lip producten, wat eigenlijk best wel veel is. Daarboven heb ik voor de versiering kaarsen. 
In de onderste lade heb ik mijn pyjama's en broeken. Dat zorgt voor meer plaats in mijn kast. Wat ik geweldig vind. 
Daarboven zitten mijn truien. Ook super handig voor meer plaats in mijn kast. 

Hebben jullie nog leuke tips voor in mijn kamer? Stuur zeker ene mailtje naar: be-youu@outlook.com . 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten