Pagina's

dinsdag 23 april 2013

Is goedkope make-up even goed?

Zoals je al hebt gezien in de shoplog kocht ik allerlei goedkope make-up in Brussel. Nu ga ik van een aantal producten een review doen om jullie te laten weten of goedkope make-up ook goed kan zijn. Ik ga de lipstick van 2.00 en het prachtige paletje van 2.50 eyeliner zijn oké.



Naar het paletje was ik het benieuwst en vond het dan ook moeilijk om er af te blijven voor er foto's van te maken. Het paletje heeft vooral goude , bruine en oranje tinten. Een herft zomer achtig palet . Dat vind ik het mooist. Ik de winkel checkte ik al eerder of het pigment goed zat , dat is belangrijk. Ik maakte 2 ooglooks met het palet en die ga ik jullie laten zien.

ps: de mascara die ik aanheb op de ooglooks is deze.



Ooglook 1 : 



Als basis neem ik een lichte kleur en plaats het op het volledige ooglid.


Een donkerdere kleur voor in de crease.


Ziezo.


Geblend.



En een highlighter om het af te maken.



En dan is het helemaal af met een nog donkerdere kleur aan de buitenkant en ook een beetje verwerkt in de crease.


Ooglook 2 : 



Een oranje kleurtje als basis.





Ik weet niet precies hoe , maar ik heb er een lichtere kleur bijgedaan.



Dan nog een donker oranje op het einde van de crease.

Lipstick :


Veel keuze naar kleur was er niet dus greep ik naar een knalrode . Gedurft , ja. Maar ik vind hem wel heel mooi , of ik hem vaak ga dragen in het openbaar weet ik nog niet . Ik voel me er wel heel mooi in thuis . 


Het is een fijne stick en hij is gewoon makkelijk op je lippen aan te brengen. 


Ik weet dat hij op mijn bovenste lip niet helemaal goed ingekleurd is , ik had namelijk geen spiegel bij me haha . Maar hij is wel heel mooi . Het wekt mijn hele gezicht op . Nog een pluspunt is dat hij echt heel lang blijft zitten. Ik heb er namelijk mee geslapen en de dag nadien zag hij er minder goed uit maar je zag de kleur best nog goed.


Conclusie over goedkopere producten : ik denk wel dat het er van af hangt van product tot product of het nu fijn is. Maar ik denk dat de meeste producten niet slecht zullen zijn . Het is het proberen waard en zeker voor zo een goedkope prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn producten.

xoxo beautyteller



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten