Pagina's

zaterdag 6 april 2013

Revieuw : Claire's nagellak


Een Claire's nagellakjes had ik nog niet en was ook niet van plan om het te kopen want Claire's is niet echt een winkel waar van je zou verwachten dat de beauty producten die ze hebben van goede kwaliteit zouden zijn. De make-up is ook niet echt wat je kan noemen geweldig dus vrees ik dat de lakjes mij ook   zouden teleurstellen , ik ga ze proberen en revieuwen. Ik kocht dit lakje voor 1 euro normaal kostte het 2.99 euro en zou ik het ook niet gekocht hebben.



Het lakje heeft een normale borstel en het brengt prima aan. Niet geweldig maar het gaat makkelijk. Een paar keer strijken en je hele nagel is gevuld. Ik vind de kleur heel mooi , het is niet iets dat je elke dag ziet en heeft iets speciaal. Persoonlijk vind ik de kleur kaki groen de laatste tijd heel mooi . Ook voor kleding , het is in de mode. Ik doe het niet om de 'skater' look te hebben , dat is niet echt iets voor mij.
Mijn excuses voor mijn nagels momenteel , ik ben meteen aan de slag gegaan voor ze er wat beter uit te laten zien.


Zo ziet het er uit me een laagje , zoals je kan zien , of niet , dekt hij niet goed genoeg met 1 laagje dat is wel jammer want met 2 laagjes is het lastiger op af te krijgen maar goed , dan proberen met 2 laagjes.


Hier heb ik er 2 laagjes op . Ik ben tevreden met het resultaat want nu met 2 laagjes is de kleur ineens veel mooier en ziet het er leuker uit. Het heeft iets speciaal en ik raad je aan als je deze lakjes in korting ziet zeker te proberen want met 2 laagjes is het best mooi!

xoxo beautyteller








2 opmerkingen: