Pagina's

donderdag 25 april 2013

Tattoos I like.

Het is een soort kunst op je lichaam , het kan je lichaamsdeel afmaken , het perfect maken. Mensen hebben verschillende meningen over tattoos . Sommige vinden dat het slecht is en je lichaam verpest en daarmee kan ik wel akkoord gaan als het geen betekenis heeft en je er mee stoer wilt voorkomen. Maar soms, meestal toch hebben tattoos en speciale waarde in een persoon zijn leven. Herinneringen verstopt in een teken , woord of zin. En hoe prachtig is het als je dat kan verwerken in iets moois dat voor altijd om je lichaam geschreven , getekend staat. Ooit wil ik een tattoo , dat mijn hele leven beschrijft. Hier zijn een paar voorbeeldjes van tattoos  die ik wel mooi vind , hopelijk hebben jullie er iets aan!





Misschien niet veel betekenis maar dit is echt prachitig .


Misschien iets kleiner maar dit is mooi en kan een mooie betekins hebben die persoonlijk is.




Kleine woorden met grote betekenissen op plaatsen die niet altijd zichtbaar zijn maar als je het ziet er blij van word of aan iets bepaald in je leven denkt. 


Zinnetjes die je leven , persoonlijkehid , herinneringen omschrijven.



Ik vind het altijd wel leuk als je hele armen getatoeerd zijn , maar zou dit zelf nooit doen.


Witte tatoes vind ik echt heel leuk , speciaal . Je kan ze amper zien in daglicht maar dat hoeft niet want jij weet dat ze er zijn en hoe bijzonder het is . Veertjes vind ik ook leuk.


Wowie!




Dingen tussen je vingers vind ik ook leuk.



Dat is ook mooi , je kan ook een kruisje ofzo aan je oor doen of er achter.. 


xoxo beautyteller

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten