Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Shoplog!







Ik heb eindelijk weer eens kunnen shoppen. Niet zo veel en heb ook niet veel opgedaan! Ik heb na mijn proefwerken de trein genomen naar een stad die nog leuke winkeltjes heeft. Niet echt speciaal maar toch leuker dan in mijn eigen saaie dorpje te blijven. Ik heb zowel kleding , sieraden ( die ik vergeten op de foto heb gezet) en ook beauty dingen. Ik ben blij met mijn aankopen.


Eindelijk heb ik een geurkaars en dan wel nog van 'Yankee candle' Ik heb hier heel blij mee want ik heb er zo veel goeds van gehoord Allemaal die Amerikaanse beautyguru's hebben er in elke shoplog minstens 2 gekocht . Zij hebben deze in alle geuren en kleuren. Dus moest ik er ook eentje hebben , ik heb maar een klein formaat omdat de grote meteen 12 euro kosten. Ik heb voor deze 3.50 betaalt en hij ruikt lekker! Deze is 'Red berry & Cedar".


Het spijt me voor de kwaliteit maar ik vind mijn camera niet meer dus is het niet zo duidelijk. Maar deze ring moet een goud roosje voorstellen met takjes en blaadjes er rond. Ik vind hem heel mooi en schattig staan. Hij is van H&M en kostte 4.95 euro.



Deze ring heb ik ook van H&M en kostte dan ook 4.95 euro. Zoals je kan zie is ie' goud en dat vind ik wel chique ogen maar is ook schattig net als de andere. Het moeten 2 vleugeltjes voorstellen , kom op wie wil er nu niet vleugeltjes rond zijn vinger hebben?

Deze ring kocht ik in sascha en kostte 5 euro denk ik . Het is een roségoude kruisje dat niet zo groot is en dat is goed want zo van die ringen die je hele hand innemen vind ik wel mooi , maar niet echt handig.



Zo zien de ringen er uit op mijn hand . En wees gerust ik doe ze niet allemaal aan bij elkaar op 1 hand dat ziet er een beetje fout uit haha.



Dan kocht ik ook nog een lakje in claire's , ik koop daar normaal geen lakjes en zou ik ook niet doen omdat de kwaliteit waarsschijnlijk niet veelbelovend is maar deze was in korting voor nog maar 1 euro dus dat kon ik niet laten staan. Normaal kostte het 2.95 euro , ook niet zoveel dus ik wrees voor de dekking. Hier komt een revieuw van.





Ik kocht in H&M twee shirtjes , dit is de eerste en eigenlijk meer blouse achtig maar dan in een gewone stof. Deze blouse trok me vooral aan door de kleur , een kaki groene en dat vind ik de laatste tijd wel mooi. Kan je ook al merken door de kleur van het lakje. Het is een lange top die je in een broek , short of rok kan doen en je kan deze dragen of het nu warm of koud is met een gillet erover heb je het warm en zonder is het lekker fris. Het heeft mooie gouden knopjes. Het kostte 9.95 euro.



Deze bordeaux shirt kocht ik ook in H&M voor maar 7.95 , een echt koopje en is ook nog eens super mooi . Ik vind de kleur mooi en het staat heel schattig. Het zakje maakt het af.


Deze krul dingen -sorry ik weet de naam niet- kocht ik een ander keertje in mijn dorp in Hema. Ze kosten 2.50 euro . Ik zag Stilababe09 deze gebruiken in een filmpje en het resultaat beviel me wel , dus toen i kdeze zag wou ik ze hebben. Ik ben benieuwd naar het resultaat , jullie zullen hiervan nog iets te lezen krijgen op de blog.

In kruidvat zag ik dit masker liggen en besloot om het te kopen , hij was niet zo duur 3.99 euro . Ik wou al een tijdje een gezicht masker maar dan in een tube . Dat is handiger en cleaner , dan hoef je niet elke keer een zakje van 1-2 euro kopen waar je dan iets te veel hebt maar toch nog te weinig voor een tweede keer . Waar je mee knoeit om het netjes uit het zakje te krijgen. En bovendien komt dit denk ik nog voordeliger uit  Hiermee kan je duidelijk meer dan  1 of 2 keer mee doen dus betaal je minder. Hier komt waarsschijnlijk ook een revieuw van.


Dan als laatste heb ik deze Strawberry body polish van The Body Shop. Ik weet niet precies wat het doet en was er zeker van dat het een scrub was voor je lichaam omdat er kleine scrub deeltjes in zitten maar toen ik las dat het een polish was begon ik hard te twijfelen. Hij ruikt wel heel heel heel lekker! Ik betaalde hiervoor 5 euro.


Zo dit is alles wat ik kocht , ik koch ook nog schoentjes met aparte studs en daarover zullen jullie nog een DIY kunnen lezen binnenkort op de blog! Voor deze spullen betaalde ik ongeveer 45 euro wat niet zoveel is voor wat ik eigenlijk heb.

xoxo beautyteller.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten