Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Latest obessions.

Ik ben iemand die snel geobsedeerd raakt met dingen. En het is nu al een tijdje dat er dingen zijn waar ik echt mee bezig ben. Die wil ik met jullie delen vandaag. Dus veel plezier zou ik zo zeggen!

 Jullie weten het misschien al dat ik meer en meer bezig ben met stijl en fashion. Ik begin het zowaar leuk te vinden. En het is niet zo erg meer om elke ochtend kleren te moeten vinden. Het gaat beter en beter. Ik ben nog steeds een amateur, maar het gaat dus beter. Ik moet nog groeien, en dat ben ik ook van plan te doen. Tips zijn altijd welkom.
Na het lezen van alle boeken van Lauren Conrad was ik benieuw naar wie ze was. Dus ik ging online zoeken naar een site waar ik de serie 'The Hills' kon bekijken. Ja, deze serie heeft 6 seizoenen en daar is hij gestopt omdat Lauren wat privacy wou. Ik werd verliefd. Ik zit nu (in 2 weken) aan het 5de seizoen. Ziek zou ik zeggen. Maar ik vind deze serie erg leuk, en ik denk dat ik het heel jammer ga vinden als ik klaar ben. Voor nu heb ik nog even plezier. Kennen jullie nog leuke series? Laat het me dan weten dat ik iets te doen heb als ik klaar ben.
 Toen mijn beste vriendin me een filmpje doorstuurde van Nicole Grace op youtube had ik mijn nieuwe idool ontdekt. Ze is zo mooi, getalenteerd en noem maar op. Ik vind haar geweldig en ik heb haar filmpjes al meermaals bekeken.
Ik ontdekte dit pas kort, maar man ik ben verliefd op deze site. Ik vind dit de leukste site ooit. Leuke mooie foto's met elkaar delen, zonder dat je iets anoniem kan schrijven. beter dan tumblr dus. Ga er zeker is naar kijken, daar haal ik mijn inspiratie vandaan, en nu ook foto's. :)








Laat me zeker weten als jullie nog leuke dingen ontdekt hebben de laatste tijd. Alvast bedankt!
Ps. be-youu@outlook.com .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten