Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Project fashion: chique and casual outfit.

Ik heb vandaag weer een artikel die in mijn project fashion hoort. Als je hier meer wilt over weten ga dan zeker kijken. Vandaag laat ik jullie een outfit zien die ik heb samen gesteld. Met hetzelfde kleedje een totaal ander effect. Ik kreeg tips in het nieuwe boek dat ik heb, geen zorgen, ik schrijf er nog een artikel over. Vandaag deel ik dat met jullie. Ik toon jullie een chique outfit en een casual outfit. 

Dit is de volledige outfit. Als sieraden draag ik het liefst gewoon een paar bandjes en een mooie ring.
 Deze schoenen zien er vanbinnen misschien nogal hoerig uit, maar ik vind ze eigenlijk heel mooi. Dit waren de eerste hakken die ik had en ze zijn ook helemaal niet hoog. Ze kostten ook maar 10 euro, maar ik heb ze nu toch al een tijdje en ze zien er nog uit als nieuw. Hakken maken je outfit direct zeer chique.
 Dan is dit het kleedje waar je meer kunt overlezen in mijn collectieve haul.
Als jasje draag ik daar dit jeansvestje. Hij is donker en kort, hij past er perfect bij. Deze is eigenlijk al 10 jaar oud want ik kreeg hem van mijn oudere nicht. 
Dit is de tweede outfit is dus meer casual en simpel. Ik zou deze naar school dragen als het weer wat beter word. Maar nu draag ik deze outfit met zwarte broekkousen eronder om mijn benen warm te houden. Ik vind deze heel gemakkelijk om te dragen, misschien nog makkelijker dan een jeans.  
 Als schoenen draag ik gewoon mijn Vans die ik bijna elke dag draag. Ze zijn nu een jaar oud en ze zien er nog prachtig uit vind ik. Mag ook wel, ze kostten 80 euro.
 Dan als jasje draag ik mijn nieuwe aankoop: een zwart jasje van H&M. Ik heb hem al vaak aangehad en ik ben er zeer blij mee.
En dan natuurlijk weer het kleedje.

Tips voor outfits zijn altijd welkom! Ik hoop dat jullie het mooi vonden :)
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten