Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Hoe ik mijn sieraden opberg.

 Ik wil jullie vandaag laten zien hoe ik mijn sieraden opberg want ik ben er best trots op. Het is zo makkelijk en handig om alles te vinden en te zien wat ik heb. Dus veel plezier, ik wil er meteen aan beginnen.

Als eerste heb ik hier mijn ringen. Mooi opgehangen. Ze zijn niet speciaal gerangschikt of zo denk ik. Ik draag ze niet vaak maar dit is zo handig!
Wat ik gewoon heb gedaan is een klein gaatje geboord en daar die haakjes in gedraaid. 
 Dan als volgende heb ik mijn bandjes en armbanden. Er hangt ook een oorbellen omdat die te groot zijn. Ik draag ze eigenlijk niet zo vaak. Maar ze hangen er wel voor als ik ze nodig heb.
Ik deed hetzelfde als bij mijn ringen maar zette ze gewoon verder uit elkaar.
 Dan hebben we mijn kettingen. Ik heb vooral lange kettingen die ik eigenlijk niet zo vaak draag. Ik moet mezelf echt dwingen om ze vaker te dragen.
Deze heb ik gewoon hoger gehangen omdat ik zeer lange kettingen in. 
Dit zijn mijn oorbellen. Ik heb gewoon een kader genomen, en daar gaas in geplakt, daarna er rond nog een beetje kant voor de versiering.
Als klein detail deze kalender, omdat ik hier 's morgens het vaakst zit hangt mijn kalender hier.

Ik hoop dat ik jullie kon inspireren, meer vragen over hoe je dit maakt? be-youu@outlook.com . 
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten