Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

Review: Batiste droogshampoo XXL volume.



Droogshampoos heb je in verschillende maten en soorten . Van het bestaan wist ik nog niet zo veel . Een tijdje geleden kocht mijn moeder eens zo een droogshampoo van Schwarzkopf en ik vond het raar . Maar uiteindelijk werd dat wel duidelijk en vond ik het heel handig. Sindsdien heb ik er geen meer gekocht en is het tijd dat ik dat nu wel weer ga doen. Ik ben geinteresseerd in die van batiste en wil er dus zo eentje gaan kopen. Maar Storyteller was me al voor , zij kocht er eentje namelijk de XXL volume versie. Zelf wil ik de blush versie maar die ga ik nog niet meteen kopen. Dus ga ik die van haar revieuwen.











Je sprayt de droogshampoo op je haar.





Zodat het witte poeder er op komt , dan moet je het in masseren en het belooft zo dat  je meer volume en ziet je haar er ook frisser uit ziet. 


Zo dag mijn haar er ervoor uit . Rommelig en neiging tot vet.


Zo ziet mijn haar er na het gebruik uit. Het ziet er veel schoner uit en frisser. Het ziet er ook niet meer vet uit . Volume merk ik niet echt maar dat is niet nodig voor mij . Misschien als je het anders sprayt en masseert dat je wel volume krijgt.

Ik ben heel tevreden over de droogshampoo. Hij doet wat je er van verwacht en het resultaat is zeer mooi. Deze kan je gewoon in Kruidvat kopen en kost denk ik 5.99 . Dat is duur maar hij is heel fijn en het is een grote bus.

xoxo beautyteller








Geen opmerkingen:

Een reactie posten