Pagina's

woensdag 22 mei 2013

TAG: what's on my ipod.

Ik vond het leuk om deze tag is te doen. De tag houd simpel in dat je laat zien wat er op je ipod/iPhone staat. Dus dat ga ik vandaag doen. Ik heb de eerste versie van de ipod touch en hij heet 32 GB. Ik doe echt heel veel met mijn ipod. Muziek, blog, mails en agenda. Dus veel plezier, en neem deze tag zeker over!


Dit is dus als hij gewoon aanstaat. Sommige mensen hebben mijn wachtwoord en eigenlijk vind ik dat heel irritant. Dus volgens mij verander ik het en geef het aan niemand. Mijn achtergrond is een collage van Nicole Grace.
 Dit is de eerste pagina, van links naar rechts zie je op de eerste rij: facetime, agenda, camera en foto's. Op de tweede: statistieken, gps, weer en app store.
Dan op de derde rij zie je: de reminders, itunes, video's en instellingen. Daaronder heb ik dan ene mapje met allemaal handige dingen zoals notitieboek en zo. Daarna een passboek, een boek app en mijn wekker.
 Dan op de volgende en tweede pagina heb ik twee mapjes. Ik hou van alle soorten bij elkaar te steken. Omdat ik het makkelijk vind en omdat ik geobsedeerd ben met netjes zijn.
 De  eerste map zijn gewoon spelletjes. Ik speel ze nooit, alleen als ik echt ongelooflijk verveelt ben. En ander laat ik mijn kleine nichtje er soms op spelen als ik bij haar ben. Van links naar recht en dan naar onder: Tap the frog, angry birds, mega jump, doodle jump, temple run, fruit ninja en temple run 2.






De volgend map zijn sociale dingen. Die gebruik ik het meest. Ik kijk al mijn youtube filmpjes op mijn ipod en lees artikels op blogger. Van links naar rechts en dan naar onder: blogger, youtube, skype, een app om mijn gitaar te stemmen, chrome, instagram en messages.
 In mijn favorieten zitten muziek, mails, safari en we heart it. Gewoon omdat ik die het snelst nodig heb soms.
Dit is de muziek die ik het recentst geluisterd heb. Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden.
Nog tips voor leuke apps zijn altijd welkom. 
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten