Pagina's

maandag 6 mei 2013

Roomdecoration #5.

En ja hoor, we zitten aan de vijfde. En er komt een zesde aan kan ik je vertellen. Ik toon jullie vandaag andere dingen die ik heb veranderd naast mijn beauty tafel. Veel plezier, alweer tips zijn welkom, en ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. 

Ik vind kleien hoekjes in mijn kamer echt super leuk.  Dus ik maakte een klein 'muziekhoekje'. Daar staan mijn cd's, dvd-speler, bakje met draden, piano, speaker (je kan hem niet zien, maar hij staat achter het ei) en mijn gitaar. Eigenlijk een beetje mijn favoriete plek in de kamer. :)
 Toen ik mijn beauty tafel opruimde heb ik een aantal brillen gevonden die ik had. Mijn moeder vond deze leuke manier om ze op te hangen aan mijn kast met duimspijkers. Daartussen heb ik twee roosjes gehangen gewoon voor de versiering.
Eerste stonden mijn schoenen naast mijn kast, en nu heb ik ze erin gezet. Ik heb er niet super veel, dit is alles. Maar ik vind ze hier beter staan, vlak bij mijn kleren. Lekker handig.
 Ik wou dringend iets mooiers om bij mijn bed te zetten. En toen kwam mijn vader met dit aan lopen. Een prachtige antieke kist. daarin zitten kleren die ik wil houden maar niet draag. Daarop een plateau, met dat ding die jullie al eerder zagen en een chocolade paashaas. In die doos zitten allemaal dingen die je normaal in een nachtkastje stopt. Een boek, notitieboek, pen, portefeuilles (een kleine en een grote), mijn ipod en gsm soms en nog zo'n dingen. Ik ben echt verliefd op dit. Daarboven ligt mijn favoriete boek ooit dat ik nog zal reviewen: Style van Lauren Conrad. 
 Dit zagen jullie ook al is. Eerst stonden daar alleen Arizona flessen, nu heb ik er nog mijn Starbucks verzameling in gezet. Ik vind het mooier eigenlijk.
Ook dit heb ik al eens laten zien, en dit is al vaak veranderd. En nu zit het volgens mij goed. Alles snel te vinden met vakken voor alles. In een hoekje zodat er nog veel plaats is om te werken. Handig handig handig.

Nog tips? Welkom op: be-youu@outlook.com .
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten