Pagina's

donderdag 23 mei 2013

Muziek op mijn gsm.


Het leek me wel leuk om jullie eens een kijkje te geven in de muziek afspeellijst van mijn gsm . Aangezien ik wel veel muziek luister terwijl ik fiets en in mijn bed. Ik heb geen ipod en dat hoef ik ook niet . Ik luister een beetje naar alle soorten muziek . Bekende en minder bekende. Van emotionele muziek naar dubstep en kei harde fuifmuziek. Ik luister graag naar alles . Vooral dan muziek met speciale teksten , daar hou ik van.




Trouwens mijn gsm is een Nokia E5. Mijn achtergrond is er gewoon eentje van Tumblr maar die wissel ik echt heel vaak af .



Ik ga naar mijn muziekspeler.



Als ik naar alle tracks ga staan alle genre's door elkaar . Gerangschikt op alfabet wat ik niet zo handig vind want dan speel je meestal altijd hetzelfde af.



Een overzicht  van wat random muziek , hier zie je Jason Mraz 93 Million Miles , Angus and Julia Stone waar ik gek op ben , Ariana Grande met Vienna te gek nummer , een dubstep liedje en Ben Howard die een prachtige stem heeft.



Ed Sheeran die zoals je waarschijnlijk wel weet gewoon geweldig is , het prachtige piano stuk van Bella's Lubally en nog een paar dubstep nummers.



Dan heb ik zelf ook drie afspeellijsten gemaakt zodat ik naar de muziek kan luisteren waar ik dan zin in heb. De eerste afspeellijst heet 'favorite' omdat daar de zachte muziek in zit met mooi teksten die ik het liefste hoor. Dan ook 'harde' , een rare naam ik weet het maar dat is gewoon meer dubstep en ja , hardere muziek. 'Piano' is zoals de naam het al zegt , prachtige piano stukken.



Dit is mijn afspeellijst favorite . De nummers die je nu ziet zijn niet echt mijn favoriete nummers . Het zijn wat zachte nummers van 1D - ik ben geen harde fan - , Pink met Just give me a reason echt een prachtig nummer! Nog een paar onbekende nummers met mooie teksten.



Katy McAllister heeft een mooie stem en mooie nummers , die ken je waarschijnlijk niet maar je moet zeker eens een kijkje nemen op Youtube! Let her go , die ik eigenlijk wel een beetje beu gehoord ben .





Mooie piano stukken in de afspeellijst 'Piano'.


Dubstep van onder andere Netsky etc. En Rita Ora.

xoxo beautyteller















Geen opmerkingen:

Een reactie posten