Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Review: Toothy Tabs.

 Jullie zagen deze misschien al in mijn haul, toothy tabs van lush. Ik ben al een paar keer naar lush geweest en ik kan daar niet buiten stappen zonder iets te kopen. En dit kostte echt niet veel. Ik hoorde hier al vaak over en ik was nieuwsgierig om ze te gebruiken. Ik heb ze al een paar keer gebruiken en ik wil mijn ervaring met jullie delen. Veel plezier.

 Ik zei al dat ik het vond lijken op pillen. Ik vond ze ook niet zo geweldig ruiken maar dat went vind ik. Je moet om te beginnen een gaatje maken (dat is al gemaakt, je moet het gewoon openen). Dan kan je ze zo elke keer eruit halen. Je hebt er maar 1 per keer nodig. Dan plaats je ze tussen je tanden. Als tip moet je zeker al een tandenborstel klaar houden, die je nat maakt eerst. Want je moet er op kauwen en het verander in poeder dat niet erg smakelijk is. Dus ik begin direct met poetsten want anders is het erg vies. Het schuimt echt heel erg. Maar het maakt je tanden zacht en proper. Op één of andere manier ook witter. Het is raar want er zit koffie in, en koffie is niet goed voor je tanden. Maar oké, ze werken dus.


 Ik vind de verpakking echt heel leuk! Leuke tekeningetjes en zo. Leuk detail.
Wat leuk is aan lush is dat ze er altijd een stickertje op doen met wanneer het gemaakt is en door wie. Lush is trouwens diervriendelijk, natuurlijk en geweldig :) Deze tabs zijn zeker een aanrader! Ze kostten maar 3,45  euro.
Wat vinden jullie hiervan? Laat het zeker weten. 
xoxo, S.T. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten