Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Mijn Yankee Candle ervaring.



Op Youtube en internet kwam ik al veel deze kaarsen tegen , zo vaak dat ik er echt benieuwd naar werd. Vele bekende youtubers vooral uit Amerika maar ook uit Nederland vertelden hierover en hoe fijn ze het vonden. Toen ik zag dat ze Yankee Candle hadden in een winkel waar ik toevallig eens binnen stapte werd ik gek! Ik was er enthousiast over maar dat werd wel minder toen ik de prijs zag. Het kost ongeveer 15 euro voor een grote pot. En de kleine varianten kostte 3.50 en die hebben rond 10 - 11 uur brand tijd. Dat vond ik nog meevallen dus besloot ik om er me eentje mee  te nemen.


Je hebt de kaarsen in duizenden geuren en alles wat je je maar kan bedenken. Ook in verschillende vormen , potten , groottes . Ik was benieuwd en nam willekeurig eentje mee.




Ik kocht deze variant, waarom? Geen idee. Ik vond hem best wel lekker ruiken langs de verpakking en hij was rood. Ik ga altijd af op rode dingen en misschien niet zo slim van me want uiteindelijk ben ik toch nie zo gek van de geur. Ik heb de kaars al een paar keer aangestoken maar ik ben niet zo tevreden. Namelijk ik ruik meer de vuur geur van de lucifers die ik gebruikte dan de werkelijke geur van de kaars en dat is jammer. Ik hoor anderen altijd vertellen dat deze kaarsen meteen de hele kamer vult met de lekkere geur. Maar dat merk in helemaal niet. Ik ruik de geur alleen maar als ik met mijn neus boven de kaars hang. Het zal vast wel aan mij liggen en vind het raar.





Verder wil ik graag nog wat kaarsen uit proberen en waarschijnlijk neem ik dan een zoete geur van snoepjes of vanille . Ik hoop dat deze kaars uiteindelijk toch nog wat geur afgeeft en ik heerlijk kan genieten in mijn kamertje. Het kan zijn dat de geur niet vrijkomt omdat ik de plastiek niet helemaal heb verwijdert maar daar twijfel ik aan.



Een paar dagen later heb ik het dan nog een kans gegeven. Ik heb de plastiek er van rond gedaan en de stikker gewoon op de kaars zelf geplakt. Ik heb hem ook uit het potje gehaald . Wat ik toen merkte was dat ik de geur dan wel meer rook . En als ik mijn kamer binnenstapte ik hem dus ook sterk rook. Mijn vorige vaststelling klopt dus niet. Toch ben ik er tevreden over.


xoxo beautyteller.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten